  • 1. Data: 2009-01-22 07:29:39
    Temat: Canon PowerShot S3 IS -SDHC ?
    Od: "Stasiek" <s...@a...waw.pl>

    Czy Canon PowerShot S3 IS obsługuje karty SDHC ?

  • 2. Data: 2009-01-23 19:17:09
    Temat: Re: Canon PowerShot S3 IS -SDHC ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Jan 2009, Stasiek wrote:

    > Czy Canon PowerShot S3 IS obsługuje karty SDHC ?

    http://www.sandisk.com/Compatibility/Device(8167)-Ca
    non-PowerShot_S3_IS.aspx

    32GB na razie starczy? ;)
    (BTW: jeśli wiesz to przepraszam i ku pamięci googla, jeśli nie
    wiesz to Tobie: ponad 4 GB *musi* być SDHC, SD się nie da)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-01-24 13:32:56
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > (BTW: jeśli wiesz to przepraszam i ku pamięci googla, jeśli nie
    > wiesz to Tobie: ponad 4 GB *musi* być SDHC, SD się nie da)

    Bzdura - 4GB nie musi być SDHC są również zwykłe SD 4GB.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 4. Data: 2009-01-24 21:08:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Jan 2009, Mikolaj Tutak wrote:

    > Bzdura

    Bzdura. Że bzdura.

    > - 4GB nie musi być SDHC są również zwykłe SD 4GB.

    No to poczytaj sobie na co odpowiadasz.
    Tylko nie wycinaj niewygodnych słów z cytatu ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2009-01-25 15:36:33
    Od: s...@a...waw.pl

    Właśnie kupiłem SDHC Sandisk Ultra II 4 GB. Wszystko działa
    znakomicie.

  • 6. Data: 2009-01-25 23:09:51
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Bzdura. Że bzdura.

    > No to poczytaj sobie na co odpowiadasz.
    > Tylko nie wycinaj niewygodnych słów z cytatu ;>

    A tak, chodziło Ci, że _ponad_ 4GB. Mea culpa ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 7. Data: 2009-01-26 23:05:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Jan 2009, Mikolaj Tutak wrote:

    > A tak, chodziło Ci, że _ponad_ 4GB. Mea culpa ;-)

    Ano.
    *Bardzo* uważałem co piszę po Twoich poprzednich zaczepkach :)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2009-01-31 11:45:38
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ano.
    > *Bardzo* uważałem co piszę po Twoich poprzednich zaczepkach :)

    Nie przeszadzaj ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj