  • 1. Data: 2012-02-27 16:50:11
    Temat: Ceny opon w swietle sezonu
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Witam

    Dobrze byloby wymienic opony na nadchodzacy sezon, ale nie jest to jeszcze
    tak pilne.
    Mam do wyboru kupic teraz, albo poczekac jak bedzie cieplej.
    W zwiazku z tym czy orientuje sie ktos z doswiadczenia czy z poczatkiem
    sezonu wzrosna, czy dobrze jest kupic teraz?

    (Po tym jak sie okazalo, ze ceny roznego sprzetu przed gwiazdka byly
    mniejsze niz po niej, to pewnosci w kwestii cen nie mam juz zadnej)

    pzdro
    Tmek

  • 2. Data: 2012-02-27 17:09:28
    Temat: Re: Ceny opon w swietle sezonu
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Tmek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Mam do wyboru kupic teraz, albo poczekac jak bedzie cieplej.

    Ja sprawdzalem ceny opon w zimie, na wiosne, w pelni sezonu, etc.

    Najtansze sa: poczatek zimy i zaraz po nowym roku (promocja na opony z
    zeszlorocznym DOT'em). Tak to roznice w cenie sa marginalne. Przynajmniej na
    micheliny PR2 i PR3

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2012-02-27 17:13:02
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Najtansze sa: poczatek zimy i zaraz po nowym roku (promocja na opony z
    > zeszlorocznym DOT'em). Tak to roznice w cenie sa marginalne. Przynajmniej

    Czyli pewnie jeden pies, albo 20zl roznicy.

    Pzdr

  • 4. Data: 2012-02-27 19:50:30
    Od: "All" <t...@t...net>

    "Tmek" w news:4f4bb994$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
    /.../

    > Czyli pewnie jeden pies, albo 20zl roznicy.
    >
    > Pzdr

    No nie wiem...
    Albo raczej dobrze wiem, jak to jest z tym, czego sam uzywam
    od trzech sezonów i akurat przyszedł czas wymiany (po 20kkm).

    Pluję se w brodę, że nie zrobiłem zakupu nawet miesiąc temu!
    Wtedy była cena poniżej 300zeta za sztukę. Dzisiaj jest to powyżej
    400 a zdarzaja sie cwaniaki co dają cenę 600! Obłęd.
    W takim na przykład oponeo zrobili sobie automat, który im __codziennie__
    zwiększa ceny o kilka złotych! Wiem co mówię, bo od tygodnia latam
    i nie wiem gdzie skubnąć. W końcu najtaniej znalazłem u czechów pod Pragą.
    Tylko może sie okazać, że odpowiedzą standardowo, czyli: "niestety, tej opony
    już nie mamy - możemy zamówić" - a w ofercie oczywiście jest z pełnym stanem
    magazynowym i w rozsądnej cenie.
    Czyżby cięższe czasy dla dwuśladów?
    Tak czy siak - kupować trzeba zimą!!

    Tsy przykłady

    NetCar - 500.-
    http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/enduro/pirell
    i+mt+60+front+90+90+21+54h+m+c+tl,,0,5-0,115527445,s
    zi.html
    Oponeo - 400.-
    http://www.oponeo.pl/dane-opony-motocyklowej/pirelli
    -mt-60-90-90-21-54-h-przod-tl-m-c
    Intermotors - 610.-
    http://sklep.intermotors.pl/product-pol-30676-PIR028
    1800-Opona-Pirelli-90-90-21-M-C-54H-TL-MT-60-przod.h
    tml

    All
    KLE500
    Pirelli MT60

    Nowa inicjatywa
    www.tamitu.net
    było SWORAM

  • 5. Data: 2012-02-27 20:06:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-02-27 20:50, All pisze:

> [...]
    >
    > Intermotors - 610.-
    > http://sklep.intermotors.pl/product-pol-30676-PIR028
    1800-Opona-Pirelli-90-90-21-M-C-54H-TL-MT-60-przod.h

    Ktos tu oszalal. Przykladowa cena od reki:

    http://tinyurl.com/8yuzvtd

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-02-27 20:30:20
    Od: "All" <t...@t...net>

    "Kuczu" w news:jignnl$j68$1@inews.gazeta.pl...

    /.../
    /.../
    /.../
    /.../

    > Ktos tu oszalal. Przykladowa cena od reki:
    >
    > http://tinyurl.com/8yuzvtd

    70 EUR - otóz to.
    I tak to powinno kosztować.
    Ale nie w bandyckim kraju...

    Ciekawe, gdy wejdzie się na język polski, mamy już dostawę w kraju za 381 zł

    --
    All
    http://www.tamitu.net

  • 7. Data: 2012-02-27 21:52:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-02-27 21:30, All pisze:

    > Ciekawe, gdy wejdzie się na język polski, mamy już dostawę w kraju za
    > 381 zł

    Bo sie nie wchodzi na jezyk polski, wtedy przekierowuje na polskiego
    dealera gdzie jest 150% ceny.

    Na mynetmoto.com ceny podobne a i dostawa do pl w granicach rozsadku.

  • 8. Data: 2012-02-27 22:01:50
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "All" <t...@t...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale nie w bandyckim kraju...
    >
    > Ciekawe, gdy wejdzie się na język polski, mamy już dostawę w kraju za 381

    W miom przypadku na oponeo jest najtaniej.
    http://www.oponeo.pl/dane-opony-motocyklowej/heidena
    u-k60-scout-130-80-17-65-t-tyl-m-c
    361zl z przesylka, stan na 27 lutego

    http://tinyurl.com/72xutn7 de
    83eur, czyli 345zl

    http://tinyurl.com/7ehkqqk pl
    446, czyli stowa wiecej!

    Netcar - 409
    Motorad - oficjalny importer 409 + przesylka z 20
    Intercars - nawet nie patrze
    Allegro - 400 cos.

    Tmek

  • 9. Data: 2012-02-28 10:09:15
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > "

    > Czyżby cięższe czasy dla dwuśladów?

    Najnormalniejsze na swiecie zjawisko :)
    Im blizej wiosny tym ceny wyzsze bo coraz wiecej ludzi mysli o
    motocyklach i chce je przygotowac do sezonu. U mechanikow tez bedzie
    coraz wieksza kolejka i wyzsze stawki. Zawsze tak bylo, jest i pewnie
    bedzie.
    Potanieje pewnie dopiero po polowie sezonu.

  • 10. Data: 2012-02-28 15:14:03
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości
    > Mam do wyboru kupic teraz, albo poczekac jak bedzie cieplej.

    Lepiej idz do sklepu z gumami dla samochodow i tam zamow sobie opone. Okaze
    sie, ze sezon wcale nie wplywa na cene opony. Kupilem niedawno gume 130 PLN
    taniej niz w sklepach "motocyklowch" :) Nowka sztuka, DOT - koniec 2011
    roku.

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info