  • 1. Data: 2012-04-24 18:56:02
    Temat: Ciasne buty
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Poszukuję butów, których ludzie nie chcą nosić, bo są za ciasne. Słyszałem,
    że pumy są bardzo szczupłe, ale nie miałem okazji jeszcze tego sprawdzić
    osobiście. Będę wdzięczny za wszelkie informacje o konkretnych modelach.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 2. Data: 2012-04-24 19:01:47
    Temat: Re: Ciasne buty
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Słyszałem, że pumy są bardzo szczupłe, ale nie miałem okazji jeszcze
    > tego sprawdzić osobiście. Będę wdzięczny za wszelkie informacje o

    Ja mam kilka par za ciasnych. Ale to Ty pisz człowieku, nie wstydź się - jak
    trzeba dam Ci jakiś sweter też, kurtkę, kalesony. I kiełbasy Ci dam. W
    MOPSIE pewnie nie byłeś? Idź, nie wstydź się, oni Ci pomogą...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-04-24 21:01:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-24 18:56, Akarm pisze:
> [...]
    > Słyszałem, że pumy są bardzo szczupłe, ale nie miałem okazji jeszcze
    > tego sprawdzić osobiście. Będę wdzięczny za wszelkie informacje o

    Mam glany z mala dziurka z boku, przy malym palcu. Reszta jest ok,
    dorzuce nowe sznurowki. Podeszwa jest troche przypalona po jakiejs
    imprezie przy ognisku ale z wierzchu prawie tego nie widac. Daj adres to
    Ci wysle.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2012-04-24 21:11:31
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mam glany z mala dziurka z boku, przy malym palcu. Reszta jest ok, dorzuce
    > nowe sznurowki. Podeszwa jest troche przypalona po jakiejs imprezie przy
    > ognisku ale z wierzchu prawie tego nie widac. Daj adres to Ci wysle.

    Czytanie ze zrozumieniem nie jest twoją silną stroną?
    To może specjalnie dla Ciebie: nie poszukuję dziurawych staroci, tylko
    informacji o nadzwyczaj szczupłych modelach butów. Prościej już chyba nie da
    się tego wyrazić. Może dotrze... ;)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 5. Data: 2012-04-24 21:20:29
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-24 21:11, Akarm pisze:

    > Czytanie ze zrozumieniem nie jest twoją silną stroną?

    "Poszukuję butów, których ludzie nie chcą nosić, bo są za ciasne."

    Zapomnialem dodac ze moje glany sa troche za ciasne, stad dziurka na
    malym palcu. I nie chce ich juz nosic ani w nich jezdzic na moto.
    Teraz lepiej ?

    > To może specjalnie dla Ciebie: nie poszukuję dziurawych staroci, tylko
    > informacji o nadzwyczaj szczupłych modelach butów. Prościej już chyba
    > nie da się tego wyrazić. Może dotrze... ;)

    To nie sa starocie, tylko buty po przejsciach.

  • 6. Data: 2012-04-24 21:30:25
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > To może specjalnie dla Ciebie: nie poszukuję dziurawych staroci, tylko
    > informacji o nadzwyczaj szczupłych modelach butów. Prościej już chyba nie
    > da się tego wyrazić. Może dotrze... ;)

    Aaaaa! Czyli nie zebrak, tylko czlek watlej postury.

    Pumy odpusc - mam plaskostopie (a co za tym idzie bardzo szeroka stope) i
    jedyne wygodne (motocyklowe) dla mnie buty to pumy, daytony i alpinestarsy.

    Pumy niemotocyklowe to inna bajka. Te sa zawsze na mnie zbyt waskie.

    Za to ekstremalnie waskie byly probikery i ktorys model sidi.

    > http://www.bykom-stop.avx.pl

    Ortografia to nie wszystko. Trzeba sie wyrazac tak, zeby Cie inni
    zrozumieli - ja tez myslalem, ze nie masz w czym chodzic.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Glupich

  • 7. Data: 2012-04-24 21:31:06
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

> [...]
    > palcu. I nie chce ich juz nosic ani w nich jezdzic na moto.
    > Teraz lepiej ?

    > To nie sa starocie, tylko buty po przejsciach.

    Hehe, jednak nie dotarło. :)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 8. Data: 2012-04-24 21:35:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-24 21:31, Akarm pisze:

    > Hehe, jednak nie dotarło. :)

    Jednak jestes smutnym bucem bez butow.

  • 9. Data: 2012-04-24 21:41:34
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Aaaaa! Czyli nie zebrak, tylko czlek watlej postury.

    Nie wątłej postury, a o szczupłych stopach.

> [...]
    > alpinestarsy.
    >
    > Pumy niemotocyklowe to inna bajka. Te sa zawsze na mnie zbyt waskie.

    Dla mnie za szerokie. Stopa lata mi w nich jak żyd po pustym sklepie.

    > Za to ekstremalnie waskie byly probikery i ktorys model sidi.

    Kiedyś kupiłem probikery sugerując się takimi opiniami. Musiałem włożyć do
    nich grube wkładki. Ale chyba były najwęższe ze wszystkich przymierzanych
    wtedy na motobazarze.

    > Ortografia to nie wszystko. Trzeba sie wyrazac tak, zeby Cie inni
    > zrozumieli - ja tez myslalem, ze nie masz w czym chodzic.

    Nie chciałem się rozpisywać, sądziłem, że ostatnie zdanie nie pozostawi
    wątpliwości.
    Dziękuję. :)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 10. Data: 2012-04-24 21:50:36
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-04-24 21:41, Akarm pisze:

    > Dla mnie za szerokie. Stopa lata mi w nich jak żyd po pustym sklepie.

    Dla waskostopowcow Sidi sa najlepsze

    Norbi
    BLACK XX'03