    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Cierpienia młodego wynalazcy w realiach PRL
    Date: Sun, 04 Oct 2020 11:06:34 +0200

    https://youtu.be/xFOY2iQ4MHw

    Szukając więcej info jakie były dalsze losy inż. Buczka i jego
    pomysłu natknąłem się na zdanie w pewnym archiwalnym art. z gazety,
    że (w owych czasach) nawet Amerykanom się nie udało zaprojektować
    takiego ciągnika.... Serio? Jakoś mało to prawdopodobne mi się
    wydaje.
    Ale kronika pięknie oddaje atmosferę izolacji naszego bloku
    prowadzącą do tego, że wymyślanie u nas "koła" było powszechne, inż.
    Buczek nie był nawet w stanie podpatrzeć co reszta świata wymyśliła w
    tym temacie...

    --
    Marek