  • 1. Data: 2019-07-09 22:43:44
    Temat: Co robi mój smartfon, kiedy... "nic" nie robi?
    Od: JaNus <bez@adresu>

    A robi wtedy coś baaardzo pracowicie, o czym wnioskuję z tego, że
    bateria grzeje się tak, iż ma jakieś 40 gradusów.
    Podsłuchuje mnie, przetwarza mowę na słowo pisane, i co jeszcze?
    Jak myślicie?

  • 2. Data: 2019-07-10 05:57:29
    Temat: Re: Co robi mój smartfon, kiedy... "nic" nie robi?
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Tue, 9 Jul 2019 22:43:44 +0200, JaNus napisał(a):

    > A robi wtedy coś baaardzo pracowicie, o czym wnioskuję z tego, że
    > bateria grzeje się tak, iż ma jakieś 40 gradusów.
    > Podsłuchuje mnie, przetwarza mowę na słowo pisane, i co jeszcze?
    > Jak myślicie?

    Wydobywa BTC.

  • 3. Data: 2019-07-10 23:47:50
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    JaNus <bez@adresu> wrote:

    > A robi wtedy coś baaardzo pracowicie, o czym wnioskuję z tego, że
    > bateria grzeje się tak, iż ma jakieś 40 gradusów.
    > Podsłuchuje mnie, przetwarza mowę na słowo pisane, i co jeszcze?
    > Jak myślicie?

    A zobacz jakimś process monitorem, czy czymś... to Android, Apple, coś
    innego?

  • 4. Data: 2019-07-11 11:33:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >A robi wtedy coś baaardzo pracowicie, o czym wnioskuję z tego, że
    >bateria grzeje się tak, iż ma jakieś 40 gradusów.
    >Podsłuchuje mnie, przetwarza mowę na słowo pisane, i co jeszcze?
    >Jak myślicie?

    Wszystko moze robic, przeciez Android zyje wlasnym zyciem.

    rozpoznawanie mowy, podsluchiwanie, aktualizacja, skanowanie
    okolicznych wifi, rozpoznawanie obrazu ...

    stary samsung tez mi wchodzil w taki tryb, cos z wifi, bo wylaczenie
    rozwiazywalo sprawe.
    A winna chyba byla aplikacja BZ ...

    J.

  • 5. Data: 2019-08-25 19:46:18
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > A robi wtedy coś baaardzo pracowicie, o czym wnioskuję z tego, że
    > bateria grzeje się tak, iż ma jakieś 40 gradusów.
    > Podsłuchuje mnie, przetwarza mowę na słowo pisane, i co jeszcze?
    > Jak myślicie?

    Jak masz antywirusa, to ten szaleje wtedy i zabiera jakieś 80% czasu
    reszty, która jest wykonywana w tle.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2019-08-26 00:22:51
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-08-25 o 19:46, Grzexs pisze:
    > Jak masz antywirusa, to ten szaleje wtedy i zabiera jakieś 80% czasu
    > reszty, która jest wykonywana w tle.

    Od pewnego czasu (acz nie spostrzegłem, od kiedy) samo-grzanie się
    "odpoczywającego" telefonu znikło, jak ręką odjął. A antywirusa nie
    wygoniłem, więc to chyba nie on. No, że też nie przyszło mi do głowy,
    gdy się był grzał, żeby zerknąć w "ustawienia" -> bateria -> użycie.
    Tam przecież winowajca byłby na pierwszy miejscu! Eeeh...

  • 7. Data: 2019-08-27 21:41:05
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    > gdy się był grzał, żeby zerknąć w "ustawienia" -> bateria -> użycie.
    > Tam przecież winowajca byłby na pierwszy miejscu! Eeeh...

    U mnie był. I rzeczywiście - później na jakiś czas się uspokoiło, a
    potem znów się zaczęło. Prawdopodobnie ściągnął sobie aktualizację i
    zaczął znów szaleć. I to tak skutecznie, że nawet telefon jako taki nie
    za bardzo działał. Potem znów się uspokoiło i wykorzystałem tę przerwę
    na wywalenie dziada.

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2019-09-18 09:01:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mój do mnie gada co jakiś czas "Halo, dzień dobry, halo, dzień dobry!" męskim głosem
    po polsku, przejrzałem wszystkie (jak mi się
    wydaje) pliki audio (jakiś podstawiony dzwonek?) i niczego nie znalazłem...

    -----