  • 1. Data: 2015-09-14 16:15:17
    Temat: Co smartfon mieć powinien?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Witam
    Często widzę jak inni w piaskownicy myziają po ekranach.
    Więc i ja jako właściciel telefonu stwierdziłem że czas się
    updatować byy syn mnie się nie wstydził przed kolegami.

    Iphone wiadomo zamknięty ekosystytem.
    Ale reszta?
    Moje pytanie brzmi: Co powinien mieć w środku telefon
    abym mógł dołączyć do grony myziających w piaskownicy.

    A no i tak generalnie żeby się sprawdził w życiu codziennym.

  • 2. Data: 2015-09-14 16:24:32
    Temat: Re: Co smartfon mieć powinien?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-09-14 16:15, Bolko wrote:
> [...]
    > abym mógł dołączyć do grony myziających w piaskownicy.
    >
    > A no i tak generalnie żeby się sprawdził w życiu codziennym.

    Nie zrazaj sie haslem "zamkniety ekosystem" To w praktyce oznacza
    rowniez kilka dobrych rzeczy. Windows Phone to tez zamkniety ekosystem.
    Android zas jest otwarty ale ma swoje za uszami jak chocby ostatnia
    afera zwiazana z dziura w oprogramowaniu zwana Stage Fright.

  • 3. Data: 2015-09-14 17:14:36
    Od: atm <...@v...pl>

    Tutaj nastepny przyklad "ceny" za otwartosc:
    http://pclab.pl/news65750.html
    Jesli chcesz byc w miare bezpieczny korzystasz ze sklepu Play...ale
    wtedy Android staje sie zamknietym ekosystemem.

  • 4. Data: 2015-09-14 17:43:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

> [...]
    > abym mógł dołączyć do grony myziających w piaskownicy.
    >
    > A no i tak generalnie żeby się sprawdził w życiu codziennym.

    Pewnie dla kazdego cos innego.
    Dla mnie:
    - GPS
    - latarke! :)
    - dobrą baterie

  • 5. Data: 2015-09-14 17:53:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-09-14 o 16:15, Bolko pisze:
    > abym mógł dołączyć do grony myziających w piaskownicy.
    >
    > A no i tak generalnie żeby się sprawdził w życiu codziennym.

    Jako że ostatnio używam wszystkich trzech systemów ;-)
    mogę z całą odpowiedzialnością stwierdzić że do miziania w piaskownicy i
    nie tylko :-) coś na androidzie np. używany Galaxy S2
    Jeśli chcesz poszpanować kup ajfona.
    A jeśli chcesz normalnie poważnie używać to Lumię na windowsie
    Znajoma sobie chwali Lumię 535 choć dla mnie to stanowczo za duży jest.

  • 6. Data: 2015-09-14 18:10:45
    Od: s...@g...com

    > A jeśli chcesz normalnie poważnie używać to Lumię na windowsie
    > Znajoma sobie chwali Lumię 535 choć dla mnie to stanowczo za duży jest.

    Matko ale ten świat się zmienia.
    Jak miałem naście lat to nikt nie śmiał pozytywnie mówić o Windowsach.
    Z zasady windows był ZŁY
    A teraz ?
    Wiec pewnie przyjdzie czas że i iphone będzie OK.
    Prawda Przemol :)

    A na poważnie:
    -bateria
    -gps
    -latarka

    Co jeszcze powinien mieć dobry smarfon?

  • 7. Data: 2015-09-14 18:22:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-09-14 o 18:10, s...@g...com pisze:
    > Co jeszcze powinien mieć dobry smarfon?

    Nie ma idealnych telefonów.
    Mój powinien trzymać tyle co N8. Mieć aparat foto z Lumii 1020
    Aplikacje z Androida. Niestety diabeł tkwi w szczegółach i na WP brakuje
    mi kilku a jeśli są to odbiegają jakością od tych a androida i ios.
    Powinien płynnie działać jak ios lub wp. (pod tym względem się ciągle
    waham) Rozmiar taki jak Galaxy S2. Proporcje ajfona mi nie leżą.

    Niestety taki nie istnieje. Żeby w XXI wieku nie można było sobie
    dopasować telefonu pod swoje potrzeby? :-)

  • 8. Data: 2015-09-14 19:08:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...
> [...]
    >i ios. Powinien płynnie działać jak ios lub wp. (pod tym względem się
    >ciągle waham) Rozmiar taki jak Galaxy S2. Proporcje ajfona mi nie

    Powinien miec 17" ekran i miescic sie w kieszeni :-)
    Po pewnym czasie doceniam wielkosc S4 - w reku sie miesci, a 5" to
    jednak lepiej niz 4.3.

    >Niestety taki nie istnieje. Żeby w XXI wieku nie można było sobie
    >dopasować telefonu pod swoje potrzeby? :-)

    Kto wie, moze dozyjemy takich czasow.

    J.

  • 9. Data: 2015-09-14 19:13:26
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.09.2015 o 16:15, Bolko pisze:
    > Witam
    > Często widzę jak inni w piaskownicy myziają po ekranach.
    > Więc i ja jako właściciel telefonu stwierdziłem że czas się
    > updatować byy syn mnie się nie wstydził przed kolegami.
    czyli bardzo młody nie jesteś. Ale czy jesteś w wieku gdzie święty
    spokój jest ważniejszy niż parę stówek na parę lat?

    > Moje pytanie brzmi: Co powinien mieć w środku telefon
    > abym mógł dołączyć do grony myziających w piaskownicy.
    bajerki, typu aparta foto, gps, odtwarzacz bajek/youtuba/TV
    > A no i tak generalnie żeby się sprawdził w życiu codziennym.
    to już zależy. Generalnie polecam stare sprawdzone modele. żebyś się nie
    wnerwiał resetami, nierównomierną czułością ekranu, za cichymi
    dzwonkami, czy setką innych wad, które wychodzą w kilkuletnim "praniu".
    Ja nie kupię drogiego smartfona jeśli nie będzie na niego solidnej
    obudowy. Bo tak. bo tak w życiu bywa że czasami grawitacja spłata figla
    i sekunda nieuwagi może kosztować 1000zł. Nie kupię smartfona do którego
    tanio nie kupię zapasowej baterii. waga 20 gram, a w awaryjnej sytuacji
    może uratować dupsko. Mógłbym tak pisać jeszcze przez paredziesiąt
    linijek, ale sam sie zastanów nad tym czego chcesz, napisz tutaj i o ile
    nie będziesz chciał łączyć wody z ogniem to coś poradzimy. ja proponuje
    rzucić okiem na i9506, bo to bardzo dobry telefon za niedużą kasę.

    ToMasz

    Ps. Jak chcesz szpanować to lepiej kupić iPhona.

  • 10. Data: 2015-09-14 19:13:31
    Od: atm <...@v...pl>

    > Powinien miec 17" ekran i miescic sie w kieszeni :-)
    > Po pewnym czasie doceniam wielkosc S4 - w reku sie miesci, a 5" to
    > jednak lepiej niz 4.3.

    Tez sie przestawilem, jednak okazalo sie, ze ekran 5.2" zmiesci sie
    jednak w kieszeni a komfort korzystania znaczaco wzrasta.