    Date: Mon, 25 Mar 2013 20:17:08 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Co świeci lepiej h4 czy h7?

    witam
    Moja xsara świeci słabo i wiele razy pytałem Was co można poprawić.
    akurat tak się złożyło że mam trochę wolnej gotówki na ten cel.
    regeneracja lamp kosztuje 70-150zł plus przesyłka, nowe lampy 120-170.
    Niestety w tym modelu (1997-2000)niema szans na xenony. tak więc do
    wyboru mam h4 dwuwłókową, albo 2x h7. wiem ze technologia ta sama, ale
    może macie jakieś informacje które przekonają mnnie do zakupu nowych
    droższych lamp na żarówki h7?
    Czy są jakieś folie na nowe lampy, które chronią plastikowe szkiełka
    reflektorów?

    ToMasz