  • 1. Data: 2023-12-10 15:48:02
    Temat: Co to jest "sikaczu"?
    Od: jn <j...@m...invalid>

    > sprawdziłem - nie sikaczu tylko google groups. To jednak jeden poziom wyżej ;)

    Co to jest "sikaczu"?

  • 2. Data: 2023-12-25 22:36:46
    Temat: Re: Co to jest "sikaczu"?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    jn <j...@m...invalid> wrote:

    > Co to jest "sikaczu"?

    scigacz.pl, czyli źródło postów marnej jakości od osób o IQ tostera, które
    nie ogarniają, że nie piszą na forum sikacza, tylko na grupę dyskusyjną.
    Bramka była i spamowała.

    Ten wieloletni problem chyba rozwiązał się sam.

    --
    Słoń i mrówka wloką się przez pustynie. Skwar, żar i ani kropli wody.
    - Już nie mogę - jęczy słoń - Umrę z pragnienia!

  • 3. Data: 2023-12-27 18:52:41
    Od: jn <j...@m...invalid>

> [...]
    > Bramka była i spamowała.
    >
    > Ten wieloletni problem chyba rozwiązał się sam.

    Dzięki. Nazwa kojarzyła mi się z pokemonem. :)