  • 1. Data: 2010-08-31 19:33:06
    Temat: Co to za dziwny numer do mnie dzwonil ??
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Mam nieodebrane polacznie z numeru 757 640 300.
    Co to za twor ? Jaka bramka/centralka tajemniczej firmy ?
    Nie da sie na niego oddzwonic - blad w polaczniu

    Fantom

  • 2. Data: 2010-08-31 19:51:50
    Temat: Re: Co to za dziwny numer do mnie dzwonil ??
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    -------- Info od <Fantom> z 2010-08-31 21:33
    > Witam
    > Mam nieodebrane polacznie z numeru 757 640 300.
    > Co to za twor ? Jaka bramka/centralka tajemniczej firmy ?
    > Nie da sie na niego oddzwonic - blad w polaczniu

    75 764 0300 - wygląda na Jelenią Górę lub okolice. Dwa zera na końcu być
    może wskazują tak jak piszesz - centralkę. Spróbuj dać 01 na końcu.

    Ale ja np. uważam, że jak komuś zależy, to zadzwoni jeszcze raz, a jak
    nie zależy, to i tak nie warto było z nim rozmawiać.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2010-09-01 05:38:43
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > 75 764 0300 - wygląda na Jelenią Górę lub okolice. Dwa zera na końcu być
    > może wskazują tak jak piszesz - centralkę. Spróbuj dać 01 na końcu.

    Tez jest "blad polaczenia"

    > Ale ja np. uważam, że jak komuś zależy, to zadzwoni jeszcze raz, a jak nie
    > zależy, to i tak nie warto było z nim rozmawiać.

    Niby tak, ale mogl to byc np kurier itp. I tym juz moze nei zalezec, tylko
    znajde karteczke ze mam jechac 30 km dalej do oddzialu po pazke np.

    Fantom

  • 4. Data: 2010-09-01 05:51:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-31 21:51, Grzexs pisze:

    > nie zależy, to i tak nie warto było z nim rozmawiać.

    Bardzo dziwna opinia.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-09-01 06:09:14
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    wyszukiwarka afministacji pokazuje że to Urzond KOntroli Skarbowej

    jk

  • 6. Data: 2010-09-01 08:37:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości

    > Ale ja np. uważam, że jak komuś zależy, to zadzwoni jeszcze raz, a jak nie
    > zależy, to i tak nie warto było z nim rozmawiać.

    Moze sie jednak okazac, ze bardzo zalezy Tobie - tylko jszcze o tym nie
    wiesz...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-09-01 08:44:45
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 01-09-2010 o 10:37:14 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisa? w wiadomo?ci

    > Moze sie jednak okazac, ze bardzo zalezy Tobie - tylko jszcze o tym nie
    > wiesz...

    To prawda, tak może być i zgadza się, ale jak dla mnie to nie do końca. Bo
    gdyby stronie dzwoniącej nie zależało, to by w cale nie dzwoniła. Dlatego
    ja np też wychodzę z założenia, że jak ktoś nie dodzwonił się do mnie (z
    różnych powodów - zajęty poza zasięgiem, nie odbierane) i nie zostawił
    żadnej wiadomości lub nie wysłał smsa, to znaczy że nic znaczącego nie
    miał do przekazania. A gdybać i przypuszczać i że być może to coś ważnego,
    to można zawsze i wszędzie i w każdej sytuacji nie tylko telefonicznej..

    Nie po to ludzie głowę na karku mają, język do gadania i duże techniczne
    możliwości przekazu, aby domysły słać.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 8. Data: 2010-09-01 13:38:27
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Niby tak, ale mogl to byc np kurier itp. I tym juz moze nei zalezec, tylko

    Mieszkasz w strefie numeracyjnej 75 ?
    Jakie miasta mają początek 75 764 ?

  • 9. Data: 2010-09-01 14:07:10
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Mieszkasz w strefie numeracyjnej 75 ?
    > Jakie miasta mają początek 75 764 ?

    No ja mam strefe 91, a w Jeleniej Gorze to bywam tylko przejazdem :)

    Fantom

  • 10. Data: 2010-09-01 14:08:01
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > wyszukiwarka afministacji pokazuje że to Urzond KOntroli Skarbowej

    No to fajnie :)
    Gdzie to sprawdzic ? Ten UKS jest z Jeleniej Gory ?

    Fantom