  • 1. Data: 2010-01-03 16:43:08
    Temat: Co wybrać Radeona 4870 czy GeForce GTX 260
    Od: "Maximal" <m...@o...pl>

    Mam dylemat między kupnem Radeona 4870 i GeForce GTX 260. Będzie to karta
    zastępująca 8800 GT. Która z tych kart będzie bardziej wydajna w grach
    (komputer służy synom również do grania). Monitor 19 cali 1280x1024. Intel
    E8400 i 4GB ramu. do gtx mam dopłacic 300 zł.

  • 2. Data: 2010-01-03 17:06:56
    Temat: Re: Co wybrać Radeona 4870 czy GeForce GTX 260
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    Maximal pisze:
> [...]
    > grach (komputer służy synom również do grania). Monitor 19 cali
    > 1280x1024. Intel E8400 i 4GB ramu. do gtx mam dopłacic 300 zł.

    Według testów które przeglądałem, gdy dla siebie wybierałem grafę,
    wydajniejszy jest Radeon 4870. Ja wybrałem GTX 260.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 3. Data: 2010-01-03 19:01:56
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maximal" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > (komputer służy synom również do grania). Monitor 19 cali 1280x1024. Intel
    > E8400 i 4GB ramu. do gtx mam dopłacic 300 zł.

    Może napisz o jakie gry chodzi chodź mała rozdzielczość, więc wydajność będzie
    bardzo podobna. Brałbym Radka bo ma nieco mniejszy pobór, directX 10.1 i
    ShaderModel 4.1.

  • 4. Data: 2010-01-03 19:06:49
    Od: "Maximal" <m...@o...pl>

> [...]
    > Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
    > to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.
    Gry to przeważnie jakieś strzelawki i wyścigi. Jest w ogóle sens wymieniać
    na w/w karty moją 8800 gt? A może poczakać na karty z obsługą DX11

  • 5. Data: 2010-01-03 19:07:49
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    > Może napisz o jakie gry chodzi chodź mała rozdzielczość, więc wydajność
    > będzie bardzo podobna. Brałbym Radka bo ma nieco mniejszy pobór, directX
    > 10.1 i ShaderModel 4.1.

    Pobór, czego?? I skąd wiesz?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 6. Data: 2010-01-03 19:26:31
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 03-01-2010 20:06, Maximal pisze:

    > Gry to przeważnie jakieś strzelawki i wyścigi. Jest w ogóle sens
    > wymieniać na w/w karty moją 8800 gt? A może poczakać na karty z obsługą
    > DX11

    Ja tak właśnie robię, czekam. A sprzęt mam prawie taki sam (9800GT)

  • 7. Data: 2010-01-04 13:07:45
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-01-03 20:06, Maximal pisze:
    > Gry to przeważnie jakieś strzelawki i wyścigi. Jest w ogóle sens
    > wymieniać na w/w karty moją 8800 gt? A może poczakać na karty z obsługą
    > DX11
    karty z dx11 już są, ale nie ma zbyt dużo gier/programów używających
    dx11. Ale czy będziesz zmieniał również system na 7 oraz resztę by ten
    system sensownie chodził? I wkurzał się, że na 7 starsze gry/programy
    działają "różnie" (z własnego doświadczenia - oryginał gta4 i ten sam
    komp, xp - działa pięknie, na 7 po chwili się zamyka i wraca do systemu)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 8. Data: 2010-01-05 11:14:10
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    BartekK pisze:
> [...]
    > działają "różnie" (z własnego doświadczenia - oryginał gta4 i ten sam
    > komp, xp - działa pięknie, na 7 po chwili się zamyka i wraca do systemu)

    Witam
    Win7 64bit, GF260 GTX, najnowsze sterowniki i wszystko działa super.
    Nic się nie zamyka, nie zawiesza.260 jest gainwarda,polecam.
    Temperatury karty w normie, od 40 do 56 *C, dwa wentylatory nie powodują
    zbyt wielkiego hałasu.Nie wiem jak chodzi Radeon, ale wydajność tej 260
    jest w pełni wystarczająca.
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-01-06 12:19:44
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Czeresniak" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pobór, czego?? I skąd wiesz?

    Pobór prądu. Tak trudno się było domyślić?

  • 10. Data: 2010-01-06 16:00:52
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    > Pobór prądu. Tak trudno się było domyślić?

    Trudno się nie domyślić aczkolwiek, mam GTX 260 a pożyczałem do testów
    HD 4870 i według moich zgrubnych pomiarów raczej zgadzam się z tym:
    http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=564&rectr_str_
    numer=19

    Pozdrawiam
    Darek