  • 1. Data: 2009-06-21 11:59:32
    Temat: Co zamiast Humaxa HDCI-2000?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witam, mam ci ja od kilku miesiecy ww. Humaxa. Udalo mi sie go kupic w
    dobrej cenie jako moj pierwszy tuner TV Sat. Do niego mam modul Astona
    (2.18) i karte z C+. Dziala to moze i dobrze ale ma kilka wad ktore mnie
    wkurzaja i powoduja ze rozgladam sie za czym innym.
    Co mnie wkurza:
    - czasem po wlaczeniu z trybu "standby" pojawia sie tylko "boot" i tak
    do czasu az mi sie zechce wstac i wylaczyc i wlaczyc tuner wlacznikiem z
    tylu.
    - czasami zdarza sie ze po zmianie kanalow pojawia mi sie informacja, ze
    kanal jest kodowany itp" i musze wylaczac tuner badz wyciagac modul ze
    slotu. Szczegolnie czesto dzieje sie to po przechodzeniu z Astry na
    Hotbirda badz pomiedzy kanalami kodowanymi i FTA.
    - po wylaczeniu pilotem do "standby" zostaje jakis sygnal na HDMI (tak
    ma podlaczony monitor HP w 2207h) i monitor zamiast przejsc w "standby"
    zaczyna po chwili swiecic podswietleniem matrycy. Jest to szczegolnie
    wkurzajace wieczorem gdy ogladam cos z lozka i zamiast jak cywilizowany
    czlowiek kliknac pilotem tuner i pojsc spac to musze wstawac i wylaczac
    monitor. No, ale to moze wina monitora chociaz gdy podlacze komputer do
    niego poprzez HDMI cos takiego sie nie pojawia po hibernacji czy
    wylaczeniu kompa.

    Ot i takie drobiazgi mnie troche wpieniaja i poszukalbym tunera HD bez
    takich wad i potrafiacego dobrze wspolpracowac z moim Astonem. Idealnie
    by bylo gdybym mogl tez podpinac dysk lub pendrive'a celem nagrywania
    badz wgrywania firmware'u lub list programow.
    Mozecie cos polecic?
    --
    Qlfon, Kraków

  • 2. Data: 2009-06-21 16:09:49
    Temat: Re: Co zamiast Humaxa HDCI-2000?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Ot i takie drobiazgi mnie troche wpieniaja i poszukalbym tunera HD bez
    > takich wad i potrafiacego dobrze wspolpracowac z moim Astonem.

    Zapomnij. Nie robią już sprzętu, a w szczególności HD, który potrafi
    normalnie działać. Zawsze znajdziesz niejeden mankament i nawet jak nowy
    soft go usunie, to zawsze w jego miejsce dorzuci następny bug, a w finale
    przestają wspierać stary sprzęt, gdyż właśnie wypuszczają na rynek nowy
    model z nowymi problemami i bugami oczywiście.

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2009-06-21 16:30:32
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    *piotr'ek* pisze:

> [...]
    > finale przestają wspierać stary sprzęt, gdyż właśnie wypuszczają na
    > rynek nowy model z nowymi problemami i bugami oczywiście.

    No to pieknie, z tym Humaxem wlasnie jest tak jak piszesz, dodali USB
    ale zapomnieli napisac soft do jego obslugi i wypuscili nastepnego,
    ktory w kilku aspektach jest gorszy niz ten moj. kurcze i badz tu madry.
    Bez wywalenia 1,5 kpln nie mam co myslec o czyms dzialajacym w miare
    sensownie? Przegladalem dzis jakies nowe Ferusony - tez do niczego?
    moze jakis sprzet to ktorego zapalency pisza wlasny soft lepszy niz ten
    fabryczny?

    --
    Qlfon, Kraków

  • 4. Data: 2009-06-22 06:28:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Qlfon wrote:

> [...]
    > miare sensownie? Przegladalem dzis jakies nowe Ferusony - tez do
    > niczego? moze jakis sprzet to ktorego zapalency pisza wlasny soft

    czyli pewnie Media Center jest najlepszym rozwiązanie :)

    tylko niestety drogim

  • 5. Data: 2009-06-22 07:09:27
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > czyli pewnie Media Center jest najlepszym rozwiązanie :)
    >
    > tylko niestety drogim

    myśle, że podobnie, dobry tunek (np. Dreambox)
    1500 - 2000, media center spoko za tyle poskładasz,
    kwestia tylko jakiego softu użyjesz, ale masz za to
    znacznie większe możliwości.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 6. Data: 2009-06-22 07:34:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pawell32 wrote:

    > myśle, że podobnie, dobry tunek (np. Dreambox)
    > 1500 - 2000, media center spoko za tyle poskładasz,
    > kwestia tylko jakiego softu użyjesz, ale masz za to
    > znacznie większe możliwości.

    ja jadę na dvbviewer http://www.dvbviewer.com/en/index.php

    i to naprawdę działa

    ale za 2000 to ładne MC jest cięzko poskładać bo sama obudowa dobrze
    prezentujaca sie w salopnie to z kilkaset złotych kosztuje, policz solidna
    płytę procek karte SAT Astona itd...

  • 7. Data: 2009-06-22 07:38:40
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 22 Jun 2009 09:34:34 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    >ale za 2000 to ładne MC jest cięzko poskładać bo sama obudowa dobrze
    >prezentujaca sie w salopnie to z kilkaset złotych kosztuje, policz solidna

    ja tez mysle o MC i tez doszedlem do wniosku, ze jest to jedne
    najbardziej sensowne rozwiazanie, bo mozna miec funkcjonalnie wszystko
    co sie chce. W kazdym innym sa jakies ograniczenia.

    A moglbys rozpisac swoja konfiguracje sprzetowa?

    A jak u ciebie wyglada sprawa budzenia komputera do nagrania?

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2009-06-22 07:46:15
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > ale za 2000 to ładne MC jest cięzko poskładać bo sama obudowa dobrze
    > prezentujaca sie w salopnie to z kilkaset złotych kosztuje, policz
    > solidna płytę procek karte SAT Astona itd...

    fakt, wybrać obudowe to problem.
    ja mam na razie starego desktopa, bo te co mi się podobają
    to koszmarnie dużo kosztują.

  • 9. Data: 2009-06-22 08:42:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pawell32 wrote:

    > fakt, wybrać obudowe to problem.
    > ja mam na razie starego desktopa, bo te co mi się podobają
    > to koszmarnie dużo kosztują.

    http://www.silverstonetek.com/products/p_contents.ph
    p?pno=lc16m&area=usa

    wentyle ma cichutkie do tego trzeba dobry cichy zasilacz i o dziwo
    standardowy cooler z pentium core dual jest też bardzo cichy :) co mnie
    zaskoczyło po dawnych doświadczeniach

  • 10. Data: 2009-06-22 12:22:37
    Od: a...@p...pl

    a co masz w srodku, bo to mnie bardziej interesuje!

    i jak wyglada sprawa budzenia sie kompa do nagrania! Bios go obudzi po
    zaprogramowaniu?

    --
    ThinkXtra