  • 1. Data: 2017-03-28 06:46:48
    Temat: Co zamiast słuchawek SONY ERICSSON MW600?
    Od: z <...@...pl>

    MW600 używam od kilku lat. Niestety prawa (ta częściej używana ;-) )
    przestała grać basy. Dziwne to bardzo bo nie charczy czy cuś ale gra
    ciszej i bez basów.
    Ten zastaw ma gniazdo minijack więc mogę podpiąć cokolwiek.
    Niestety jedyne słuchawki niedokoanałowe jakie trawię (od iphona) jednak
    męczą uszy bardziej.
    Muszą być dokanałowe i to z najmniejszą gumką w zestawie (jak dla
    dziecka) ;-) (ten typ tak ma)
    Jak się okazuje te gumki nie są kompatybilne. Jest chyba 3 rodzaje
    średnic mocowania. Także przekładka nie musi się udać. :-(
    Co kupić?
    Sony MW1
    NOKIA BH-111
    Nokia BH-121
    ?
    Się okazuje że sony MW600 sprzedawało z różnymi słuchawkami
    Moje dokładnie takie:
    http://www.ceneo.pl/7374563
    Muszą grać nie gorzej :-)

  • 2. Data: 2017-03-28 20:36:14
    Temat: Re: Co zamiast słuchawek SONY ERICSSON MW600?
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/28/2017 12:46 AM, z wrote:
> [...]
    > Ten zastaw ma gniazdo minijack więc mogę podpiąć cokolwiek.
    > Niestety jedyne słuchawki niedokoanałowe jakie trawię (od iphona) jednak

    sprawdzales, czy kanaliki w sluchawkach sa drozne, nie zatkane przez
    wosk? <rs>

  • 3. Data: 2017-03-28 21:35:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-28 o 20:36, rs pisze:
    > sprawdzales, czy kanaliki w sluchawkach sa drozne, nie zatkane przez
    > wosk? <rs>

    Ta siateczka nigdy nie była odrywana. Wyczyszczona tak samo jak ta druga
    słuchawka

  • 4. Data: 2017-03-28 22:28:39
    Od: z <...@...pl>

    Przyjacielu!
    Nie nie było woskowiny ale pod czarną siateczką była jeszcze żółta ale
    gąbeczka. :-) Może dostała wilgoci...
    Grają jak nowe. Dzięki

  • 5. Data: 2017-03-30 05:48:52
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/28/2017 4:28 PM, z wrote:
    > Przyjacielu!
    > Nie nie było woskowiny ale pod czarną siateczką była jeszcze żółta ale
    > gąbeczka. :-) Może dostała wilgoci...
    > Grają jak nowe. Dzięki

    super. <rs>