  • 1. Data: 2011-08-20 07:04:18
    Temat: Corel PaintShop Photo Pro X3
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Czy ktos uzywa Corel PaintShop Photo Pro X3 ?

    U mnie wystepuje ograniczenie wielkosci pliku.
    da sie wczytac pliki do wielkosci tylko ok 270 mb.
    program wydaje meldunek ze plik za duzy , trzeba zmienic ustawienia
    pamieci , ew zamknacinne programy itd.
    Czy uzytkujacy ten program tez maja ten problem?

    ram u mam 8 GB a wiec nie tutaj problem.
    Corel odpowiedzial mi ze nie wiedza z jakiego powodu tak jest.A motze
    jest gdzies jakies ustawinie , tylko nie potrafie znalezc?
    dziekiu za pomoc.