  • 1. Data: 2011-01-25 22:08:50
    Temat: Cufon: nie dziala wybor #id pod ie
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Jest jakis bug, myk w cufonie, by dany #id w stylu byl "zmieniany" ?

    Wszystko poza IE dobrze lapie.

    I jeszcze jedna kolejna sprawa. 2 divy, jeden pod 2. Jak jest wlaczony
    cufon dla div'a, to tworzy sie miedzy nimi margines - jak to mozna
    wylaczyc ?

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 2. Data: 2011-01-25 23:04:49
    Temat: Re: Cufon: nie dziala wybor #id pod ie
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ihnhlm$2su$1@inews.gazeta.pl...
    > Jest jakis bug, myk w cufonie, by dany #id w stylu byl "zmieniany" ?

    Pierwsze gdzie zawsze szukaj odpowiedzi, to FAQ danego projektu.
    https://github.com/sorccu/cufon/wiki/FAQ
    Mysle, ze odpowiedz nr 1 ci pomoze. Niestety tak napisales pytanie, ze ani nie
    wiadomo jaka wersja IE ci nie dziala, ani o co dokladnie do konca ci chodzi.
    Mnie w kazdym razie cufon dziala dobrze, niezaleznie od tego jaki selektor
    podaje. Tyle, ze ja zawsze korzystam dodatkowo z frameworka jquery.

    > I jeszcze jedna kolejna sprawa. 2 divy, jeden pod 2. Jak jest wlaczony cufon
    > dla div'a, to tworzy sie miedzy nimi margines - jak to mozna wylaczyc ?

    A ten "margines" to sie przypadkiem nie tworzy przez to, ze przy zastosowaniu
    cufon zmieniaja sie zazwyczaj rozmiary czcionki?
    Wez zerknij pod Firefoksem (dodatek Firebug) czy rzeczywiscie dany element
    otrzymuje po wygenerowaniu dodatkowy margines, czy tylko "na oko" sie tak wydaje
    jakby ten efekt mial miejsce.

    Ewentualnie zerknij na to:
    http://groups.google.com/group/cufon/browse_thread/t
    hread/97fe79c43e4d4f41/df0560eef6f0130f
    Watek opisuje problem dodatkowego marginesu dla elementow nieblokowych, ktore
    zawieraja dodatkowe spacje.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 3. Data: 2011-01-25 23:09:11
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-01-26 00:04, Gabriel Zastawnik pisze:

> [...]
    > Mnie w kazdym razie cufon dziala dobrze, niezaleznie od tego jaki
    > selektor podaje. Tyle, ze ja zawsze korzystam dodatkowo z frameworka

    IE 6

    > Watek opisuje problem dodatkowego marginesu dla elementow nieblokowych,
    > ktore zawieraja dodatkowe spacje.

    Sprawdze "jutro"...;)