  • 1. Data: 2009-05-19 05:58:30
    Temat: Czarny bandit 3miasto BLE XXXX
    Od: "Wit\(old\)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl>

    Kierowco wymienionego w temacie motocykla, poruszjącego się dziś rano z
    Karwin w kierunku Gdańska! Jechałem za Tobą samochodem aż do Wrzeszcza i z
    tego co widziałem to domniemywam że: dopiero kupiłeś motocykl i nie masz za
    grosz wyobraźni. Tak nieprzewidywalnego zachowania to dawno nie widziałem.
    Nie jeździsz szybko - to dobrze, ale jeszcze zastanów sie i oceń sytuację
    przed każdym manewrem. Poza brakiem wyobraźni to na odcinku ok.15 km
    złamałeś tyle przepisów ze zabrano by Ci bez wątpienia prawo jazdy. Jeśli
    dojechałeś dzisiaj do celu i może czytasz ten tekst to zastanów sie trochę i
    pojeździj jakiś czas tak jakbyś jeździł samochodem - przynajmniej zapanujesz
    nad maszyną. Nie wjeżdzaj między auta na światłach ustawiając się bokiem i
    nie hamuj gwałtownie kiedy właśnie światła zmieniają się na zielone, nie
    szarp gazem na łuku kiedy własnie ruszasz i jedziesz miedzy autami. itp itd.
    Jesteś zagrożeniem dla wszystkich na drodze. A wogóle to podziękuj wszystkim
    kierowcom aut że Cię dzisiaj (mam nadzieję) nie przejechali.
    Wit

  • 2. Data: 2009-05-19 06:42:53
    Temat: Re: Czarny bandit 3miasto BLE XXXX
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Wit(old)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jedziesz miedzy autami. itp itd. Jesteś zagrożeniem dla wszystkich na
    > drodze. A wogóle to podziękuj wszystkim kierowcom aut że Cię dzisiaj (mam
    ROTFL

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6