  • 11. Data: 2009-01-08 15:31:18
    Temat: Re: Czy PTC ma ludzi za durniów ?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 08 Jan 2009 13:10:45 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > A ty co z PTC :) a sypnac cie piaskiem w oczy, "wont" z mojej
    > piaskownicy :)

    Syp sobie czym chcesz, byleś języka nie kaleczył.

    "The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds
    new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny...'"

  • 12. Data: 2009-01-08 19:20:15
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Czy oni sa debilami czy ludzi maja za debilii ?

    Jezeli sprzedaja te telefony to sa dobrymi biznesmenami.
    Na tym kazdy bzines polega, zeby sprzedac drogo a nie tanio:)
    Klinetowi powinno zalezec by kupic tanio a nie sprzedajacemu.

    No i cena w Erze uwzglednia zalozenie simlock i pozniej
    zdjecie go a do tego brandowany soft dla Ery. Przeciez
    to kosztuje:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 13. Data: 2009-01-09 06:55:37
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisal w wiadomosci
    > Warunki Oferty Promocyjnej ,,Telefon bez umowy - Oferta specjalna" w sieci Era
    > KU990 1379zł buhahahha na allegro 550-600zł

    www.telepolis.pl/news.php?id=13577
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 14. Data: 2009-01-09 12:01:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > KU990 1379zł buhahahha na allegro 550-600zł
    > N96 2999zł sklep Nokia ... 2349
    > Czy oni sa debilami czy ludzi maja za debilii ?

    Odkad pamietam to cala nasza trojca tak dzialala - telefony mialy
    cene podstawowa bardzo wysoka, dopiero z cyrografem dobra :-)

    J.