  • 1. Data: 2017-12-21 00:58:11
    Temat: Czy VGA może być od integry?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    O co mi chodzi? O starszy sprzęt, CPU Intel Core2 Duo E6550, GPU Radeon
    3850 GeCube 512MB. Karta wg spec. ma 2xDVI i HDTV / S-Video / Composite
    Out. Ale miałem zdjęcie tyłu tego kompa i wydaje mi się, że widzałem tam
    też złącze VGA.
    Czy możliwe, żeby taka płyta miała zintegrowaną kartę graf. z VGA? A
    jeśli tak, to jak się do niej podłączy monitor, to trzeba wyłączyć ATI,
    czy mogą działać obie bezkonfliktowo? Ja się kompletnie nie orientuję jak
    to było 10 lat temu - nie wiem po prostu jaki (z jakim kablem) monitor
    skombinować.

  • 2. Data: 2017-12-21 09:41:10
    Temat: Re: Czy VGA może być od integry?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 20 Dec 2017 23:58:11 GMT, pueblo napisał(a):

    > Czy możliwe, żeby taka płyta miała zintegrowaną kartę graf. z VGA? A
    > jeśli tak, to jak się do niej podłączy monitor, to trzeba wyłączyć ATI,
    > czy mogą działać obie bezkonfliktowo?

    Ja np. mam G41C-GS, jest tam grafika zintegrowana z wyjściem VGA. A w
    slocie mam grafikę GF210. ZTCW obie na raz nie będą działać. Należy
    wybrać w BIOS która będzie obsługiwana.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2017-12-21 09:58:48
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    net...

    > Ja np. mam G41C-GS, jest tam grafika zintegrowana z wyjściem VGA. A w
    > slocie mam grafikę GF210. ZTCW obie na raz nie będą działać. Należy
    > wybrać w BIOS która będzie obsługiwana.

    Też mi się wydaje, że w płytach z tamtej epoki obie na raz nie zadziałają.
    Co więcej, ZTCP na płycie Asusa z chipsetem G31 pod C2D miałem zintegrowaną
    kartę, która działała dopiero po fizycznym usunięciu normalnej karty ze
    slotu PCI-E

  • 4. Data: 2017-12-21 18:32:53
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj zhbick, 21 gru 2017 w
    news:5a3b77c4$0$5164$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> [...]
    > miałem zintegrowaną kartę, która działała dopiero po fizycznym
    > usunięciu normalnej karty ze slotu PCI-E

    Dzięki panowie. W takim razie przyjmę, że trzeba monitor z DVI, bo z
    adapterami różnie może być.

  • 5. Data: 2017-12-21 22:40:11
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Dzięki panowie. W takim razie przyjmę, że trzeba monitor z DVI, bo z
    > adapterami różnie może być.

    Adapter z DVI na VGA działa zazwyczaj bezproblemowo, o ile jest to DVI-I a
    nie DVI-D.
    Na 99,9% Twoja karta wyprowadzi sygnał analogowy (przez przejściówkę) ze
    złącza DVI.
    Pierwszą kartą nie obsługującą sygnału analogowego przez DVI, z którą się
    zetknąłem, jest GTX 1060

  • 6. Data: 2017-12-23 21:31:45
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 21/12/2017 17:32, pueblo wrote:

    > Dzięki panowie. W takim razie przyjmę, że trzeba monitor z DVI, bo z
    > adapterami różnie może być.

    Ten GeCube 3850 ma DVI-I więc problemów z analogiem nie będzie żadnych.

    Jakbyś podał konkretnie jaka to płyta główna (producent/model) to też
    możnaby ustalić co się da a czego nie.

    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 7. Data: 2017-12-26 10:23:15
    Od: TadeusTaD <s...@z...am>

    On 21.12.2017 09:58, zhbick wrote:

    > Też mi się wydaje, że w płytach z tamtej epoki obie na raz nie
    > zadziałają.
    Zależy od płyty IMO, na mojej Gigabyte G31M-ES2L można ustawić
    zintegrowaną kartę w tryb "zawsze włączona" i w ten sposób działa u mnie
    jeden monitor podpięty do integry, a drugi do dedykowanej.

  • 8. Data: 2017-12-26 12:47:14
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Michal Lukasik, 23 gru 2017 w news:p1mefs$knq$1@news.mixmin.net
    napisałeś/aś:

    > Ten GeCube 3850 ma DVI-I więc problemów z analogiem nie będzie żadnych.
    >
    > Jakbyś podał konkretnie jaka to płyta główna (producent/model) to też
    > możnaby ustalić co się da a czego nie.

    Nie wiem jaka płyta. Jeszcze mam małe wątpliwości, czy jeśli w opisie
    monitora jest DVI-D - czy bez problemu podłączy się go do DVI-I karty?

  • 9. Data: 2017-12-26 15:06:12
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 26/12/2017 11:47, pueblo wrote:

    > Nie wiem jaka płyta. Jeszcze mam małe wątpliwości, czy jeśli w opisie
    > monitora jest DVI-D - czy bez problemu podłączy się go do DVI-I karty?

    Tak.
    W wyżej opisanym przypadku (czyli komputer z DVI-I i monitor z D-Sub i
    DVI-D) zadziała zarówno połączenie analogowe (D-Sub z przejściówką) jak
    i cyfrowe (kabel DVI).
    --