  • 1. Data: 2018-01-14 11:34:49
    Temat: Czy istnieje wiarygodny sposób sprawdzenia podatności na Spectre Meltdown?
    Od: z <...@...pl>

    Aschampo coś wypuściło ale na win7 nie działa

  • 2. Data: 2018-01-14 12:12:57
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj z, 14 sty 2018 w news:5a5b324b$0$661$65785112@news.neostrada.pl
    napisałeś/aś:

    > Aschampo coś wypuściło ale na win7 nie działa

    https://support.microsoft.com/en-us/help/4073119/pro
    tect-against-
    speculative-execution-side-channel-vulnerabilities-i

    polecam sposób PowerShell Verification using a download from Technet

    to z szamponu to nakładka na te polecenia po prostu

  • 3. Data: 2018-01-14 13:05:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-14 o 12:12, pueblo pisze:
    > to z szamponu to nakładka na te polecenia po prostu

    A nie ma czegoś bardziej wiarygodnego? :-)
    Chodzi głównie o starsze procesory. MS jak się podejrzewa będzie
    zachęcał do przesiadki i wydawanie kasy. :-)

  • 4. Data: 2018-01-14 13:21:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-14, z <...@...pl> wrote:
    > Aschampo coś wypuściło ale na win7 nie działa

    Intel ma pod linuxa w windows sprawdzaczkę:
    https://downloadcenter.intel.com/download/27150?v=t

    AMD, nie wiem.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2018-01-14 13:42:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Jan 2018 12:21:18 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Intel ma pod linuxa w windows sprawdzaczkę:
    > https://downloadcenter.intel.com/download/27150?v=t
    >
    > AMD, nie wiem.

    Średnio działa:

    Tool Started 2018-01-14 12:41:36 GMT
    Name: jacek-desktop
    Manufacturer: To Be Filled By O.E.M.
    Model: To Be Filled By O.E.M.
    Processor Name: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz
    OS Version: LinuxMint 18.3 sylvia (4.13.0-26-generic)
    HECI error: No device with MKHI found[2]
    SPS tool meet unsupported platform
    Tool Stopped
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2018-01-14 14:09:29
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marcin Debowski, 14 sty 2018 w news:2XH6C.402383$de.114034
    @fx13.ams1 napisałeś/aś:

    > Intel ma pod linuxa w windows sprawdzaczkę:
    > https://downloadcenter.intel.com/download/27150?v=t

    To jest do sprawdzania zupełnie innego błędu

  • 7. Data: 2018-01-14 14:41:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-14, pueblo <n...@n...pl> wrote:
    > Witaj Marcin Debowski, 14 sty 2018 w news:2XH6C.402383$de.114034

    > To jest do sprawdzania zupełnie innego błędu

    Nie mogę znaleźć jak pierwotnie wlazłem na stronę Intela (albo przez
    któryś art. w The Register, albo przez oryginalne doniesienie Google) ale nr
    Intel-SA-00086 się zgadza z meltdown (wrzuć w Google).

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2018-01-16 23:08:27
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    https://www.grc.com/inspectre.htm

  • 9. Data: 2018-01-17 10:14:37
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Sun, 14 Jan 2018 11:34:49
    From: z
    > Aschampo coś wypuściło ale na win7 nie działa

    Dowolny Linux live z kernelem 4.14.11 i nowszym, np. respiny Fedora
    Live: http://tinyurl.com/live-respins .

    $ egrep 'model name|meltdown|spectre' /proc/cpuinfo
    model name : Intel(R) Core(TM) i7-4500U CPU @ 1.80GHz
    bugs : cpu_meltdown spectre_v1 spectre_v2

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPMFusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 10. Data: 2018-01-17 13:53:11

    W dniu 2018-01-17 o 10:14, Dominik 'Rathann' Mierzejewski pisze:
> [...]
    > model name : Intel(R) Core(TM) i7-4500U CPU @ 1.80GHz
    > bugs : cpu_meltdown spectre_v1 spectre_v2

    I po odpaleniu płyty pod windowsem będzie narzędzie sprawdzającego
    "załatanie" tegoż windowsa?