  • 171. Data: 2022-09-02 11:56:53
    Temat: Re: Czy jest taka droga? 50->120 km/h
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-01-września-2022 o 20:51, r...@k...pl pisze:
    > Bo chodzą też głupsi ode mnie i takie efekty.
    >
    > Jak to przy wyborach -- najgłupsi karnie chodzą i efekty są. Tak więc narzekaj
    > tylko na siebie.

    Jako konfederat jestem zdania że aby chodzić i głosować trzeba wiedzieć
    co się robi.
    Jeśli ktoś nie ma pojęcia o podstawowych sprawach typu ustrój,
    gospodarka, podatki to nie powinien mieć prawa głosować.
    Albo przynajmniej wiedzy na kogo głosuje i jaki ma program.

    Można też wprowadzić odpłatne głosowanie. Jak wydajesz 10 zł to się
    zastanowisz czy warto.

    Ale najgorsze to są takie szuje co nie chodzą i najbardziej narzekają.
    Niezależnie od tego kto rządzi.

    I jeszcze tacy co głosują na tego kto wygra. Taki konkurs KURWA ;-)

  • 172. Data: 2022-09-02 11:58:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-02-września-2022 o 10:43, r...@k...pl pisze:
    > Dlatego powinieneś dziękować tym chodzącym, że myślą za ciebie. Jak to w
    > lewackim państwie :P

    Wężykiem ;-)

  • 173. Data: 2022-09-02 12:01:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-01-września-2022 o 18:53, ii pisze:
    > Obawiam się, że wodzem nie zostanę. Mogę tylko być frajerem.

    Bądź konsekwentny. Rozdaj majątek biedniejszym od Ciebie i do pustelni ;)
    Możesz być też bardziej radykalny gdy stwierdzisz że nie potrafisz lub
    nie chcesz dać coś od siebie społeczeństwu.
    Nie zabieraj tlenu innym ;-)

  • 174. Data: 2022-09-02 12:06:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-01-września-2022 o 18:54, ii pisze:
    > Bo oczywiście ten kto chodzi i potem stęka jest godny stękania.

    Tak. Bo jak chodzi i jak stęka to o coś mu chodzi ;-)

    Tobie nie chodzi a stękasz z natury albo przyzwyczajenia.

    PS.
    Żeby nie było...

    Też nie podoba mi się tfuudemokracja.
    Wolałbym monarchię. Wtedy mam 50% szans na dobre rządy.
    W demokracji szanse mam zerowe. Noe dobra. Minimalne ;-)

    Ale muszę grać w narzuconą mi grę mając nadzieję że zasady się zmienią.

  • 175. Data: 2022-09-02 15:14:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Sep 2022 12:06:18 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    > Wolałbym monarchię. Wtedy mam 50% szans na dobre rządy.
    > W demokracji szanse mam zerowe. Noe dobra. Minimalne ;-)

    Dlaczego zerowe? Tez 50%, zalezy co sie trafi.

    A monarchie juz mielismy. Nie sprawdzila sie.
    Zreszta w wiekszosci swiata sie nie sprawdzila i juz jej nie ma.
    Moze dlatego, ze sie robila jakas taka ... demokratyczna.

    J.

  • 176. Data: 2022-09-02 17:30:55
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.09.2022 o 06:52, J.F pisze:

    > No - mamy nowe czasy.
    > Mogl napisac na tłiterze, fejsbooku, czy blogu niepytany.
    >
    > Tylko Master zrodla nie podal.

    Dobra, ale .. czy on pochwalił się tym zdarzeniem i dlatego o tym wiemy
    czy dlatego, że policji wyciekło?

  • 177. Data: 2022-09-02 17:34:27
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.09.2022 o 11:56, _Master_ pisze:

> [...]
    > gospodarka, podatki to nie powinien mieć prawa głosować.
    > Albo przynajmniej wiedzy na kogo głosuje i jaki ma program.

    A ja myślę, że jesteś frajerem. Ludzie głosują "nogami". To jest
    prawdziwe głosowanie. A głosowania powszechne są po to by powierzyć swój
    los w ręce obłąkańców. Pozbawić się możliwości decydowania.

    > Można też wprowadzić odpłatne głosowanie. Jak wydajesz 10 zł to się
    > zastanowisz czy warto.

    Najlepiej jakbyś w sklpie chleb tak kupował i gitary nie zawracał.

    > Ale najgorsze to są takie szuje co nie chodzą i najbardziej narzekają.
    > Niezależnie od tego kto rządzi.

    Czym się oni różnią od Ciebie, który narzeka bo mu nie wybrali Korwina?

    > I jeszcze tacy co głosują na tego kto wygra. Taki konkurs KURWA ;-)

    No k.. frajer.

  • 178. Data: 2022-09-02 17:35:48
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.09.2022 o 12:01, _Master_ pisze:

    > Bądź konsekwentny. Rozdaj majątek biedniejszym od Ciebie i do pustelni ;)

    Abyś mi dał piątkę?

    > Możesz być też bardziej radykalny gdy stwierdzisz że nie potrafisz lub
    > nie chcesz dać coś od siebie społeczeństwu.

    A niby co Ty chcesz dać społeczeństwu?

    > Nie zabieraj tlenu innym ;-)

    Twizy!

  • 179. Data: 2022-09-02 17:37:49
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.09.2022 o 12:06, _Master_ pisze:

    > Tak. Bo jak chodzi i jak stęka to o coś mu chodzi ;-)

    Podobnie jak seniorzy stękają.

    > Tobie nie chodzi a stękasz z natury albo przyzwyczajenia.

    Jakiego niby?

> [...]
    > Wolałbym monarchię. Wtedy mam 50% szans na dobre rządy.
    > W demokracji szanse mam zerowe. Noe dobra. Minimalne ;-)

    Tu nie chodzi o to jaki ustrój jest lepszy tylko kto z nas jest frajerem.

    > Ale muszę grać w narzuconą mi grę mając nadzieję że zasady się zmienią.

    Czyli jaką? Powierzanie swoich losów obłąkańcom od prawa do lewa? Ten
    system inaczej nie działa.

  • 180. Data: 2022-09-02 17:39:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Sep 2022 17:30:55 +0200, ii wrote:

    > Dobra, ale .. czy on pochwalił się tym zdarzeniem i dlatego o tym wiemy
    > czy dlatego, że policji wyciekło?

    Mastera pytaj, ale IMO - policji wycieklo.
    A moze nie wycieklo, tylko oficjalnie poinformowali :-)

    J.