  • 1. Data: 2016-03-09 14:30:21
    Temat: Czy ktorys mirrorless ma w swoim systemie odpowiednik Tamrona 1-50 2.8?
    Od: atm <...@v...pl>

    Dalem mirrorlessom mnóstwo czasu na rozwoj szklarni, z premedytacja nie
    robiac aktualizacji sprzetu. Mialem nadzieje, ze w miedzyczasie pojawi
    sie sporo fajnych obiektywow, ktore od lat sa dostepne na dSLRy.
    Nadal jednak nie widze konstrukcji o podobnych parametrach do Tamrona
    17-50 2.8. Jak dla mnie jest to super uniwersalny obiektyw, dzieki duzej
    jasnosci pozwala bawic sie roowniez glebia ostrosci. Przejrzalem oferte
    bagnetu E-Mount, koncze teraz m4/3 i nie widze niczego podobnego
    (zachowujac rowniez zblizony poziom ceny). Przegapilem cos?
    Poza obiekwywem nie widze wskazan, zeby pozostac przy dSLRach.

  • 2. Data: 2016-03-09 15:04:40
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > (zachowujac rowniez zblizony poziom ceny).

    Z tym wymogiem przynajmniej w MFT na razie zapomnij...

    Ale pamiętam czasy rozkwitu DSLR-ów i ten Tamron wcale taki tani nie
    był. Może należy zaczekać na zmierzch bezlusterkowców? ;)

    Piotr

  • 3. Data: 2016-03-10 05:00:10
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    atm wrote:
    > nie widze konstrukcji o podobnych parametrach do Tamrona 17-50 2.8.

    Przy okazji.
    Commlite vs Fotodiox Canon to Sony Adapter
    www.youtube.com/watch?v=dFt9va_oRMU
    Viltrox EF-NEX II Canon EF to Sony E-Mount Adapter Review & Unboxing
    www.youtube.com/watch?v=mZO_U5DLOpw

    Introduction to the Techart PRO Leica M - Sony E Autofocus Adapter
    www.youtube.com/watch?v=3binM22uUpg
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2016-03-12 21:20:16