  • 1. Data: 2011-09-27 09:09:03
    Temat: Czy można porównać zderzenie skrzydła z brzozą ze zderzeniem samochodu ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Prezentacja polskich naukowców odnośnie raportu Millera.

    Prezentacja dr K. Nowaczyka i prof. W. Biniendy, 08.09.2011
    http://www.youtube.com/watch?v=f5QH5nu2VvI
    http://www.youtube.com/watch?v=GwCkb4ftzeA
    http://www.youtube.com/watch?v=C2O6wk0IPfs
    http://www.youtube.com/watch?v=A2BnkF6-to0
    http://www.youtube.com/watch?v=pDE2si7wtx4

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-09-27 09:11:57
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Prezentacja dr K. Nowaczyka i prof. W. Biniendy, 08.09.2011

    Chłopie, daj sobie juz na wstrzymanie a nie kolejne grupy tym samym
    atakujesz.

  • 3. Data: 2011-09-27 09:14:45
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Chłopie, daj sobie juz na wstrzymanie a nie kolejne grupy tym samym
    > atakujesz.

    Sorry kolego Cesar, rozumiem twoje zniesmaczenie.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-09-27 09:16:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Sorry kolego Cesar, rozumiem twoje zniesmaczenie.

    PLONK

  • 5. Data: 2011-09-27 09:42:54
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Endriu"

    > Czy można porównać zderzenie skrzydła z brzozą ze zderzeniem samochodu
    > ?.

    Rozpędź się matole samochodem do 200km/h i zapierdol w brzozę będziesz
    wiedział.

  • 6. Data: 2011-09-27 09:46:42
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2011-09-27 09:09, Endriu pisze:
    > Prezentacja polskich naukowców odnośnie raportu Millera.

    [..]

    Popatrz tutaj:

    http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,1035938
    2,Samochod_rozpadl_sie_na_dwie_czesci__Kierowca_zyje
    .html

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 7. Data: 2011-09-27 09:58:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Przemysław,

    Tuesday, September 27, 2011, 9:46:42 AM, you wrote:

    > Popatrz tutaj:
    > http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,1035938
    2,Samochod_rozpadl_sie_na_dwie_czesci__Kierowca_zyje
    .html

    Po co to karmisz? Przecież żadne krzyki i płacze nie przekonają ich,
    że czarne jest czarne a białe - białe. Zaraz Ci wytłumaczą, że skoro
    tu kierowca przeżył, to tamtych 96 też powinno.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2011-09-27 11:41:40
    Temat: Re: Czy mo?na por?wna? zderzenie skrzyd?a z brzoz? ze zderzeniem samochodu ?.
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Po obejrzeniu filmu "człowiek, który gapił się na kozy"
    jestem przekonany, że to był zamach.
    Zamach psychologiczny
    Jacek

  • 9. Data: 2011-09-27 13:51:07
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-27 09:46, Przemysław Gubernat pisze:

    > [..]
    >
    > Popatrz tutaj:
    >
    > http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,1035938
    2,Samochod_rozpadl_sie_na_dwie_czesci__Kierowca_zyje
    .html

    Tylko dwie części? A nie powinien w drobny mak? I co oni tam robią?
    Zdjęcia, zagradzają teren? Przecież tak się nie robi.

    A.

  • 10. Data: 2011-09-27 14:20:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/09/2011 12:51, Arek wrote:

    2,Samochod_rozpadl_sie_na_dwie_czesci__Kierowca_zyje
    .html

    > Tylko dwie części? A nie powinien w drobny mak? I co oni tam robią?
    > Zdjęcia, zagradzają teren? Przecież tak się nie robi.

    Pewnie zatankowano mu wodór do butli na LPG..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net