  • 1. Data: 2012-03-16 12:35:27
    Temat: Czy policji wolno używać ogólnego CB do celów zawodowych?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Czy policja może używać naszego CB do celów służbowych?
    Jak to jest u nas uregulowane?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 2. Data: 2012-03-16 12:45:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/16/2012 12:35 PM, WW wrote:
    > Witam
    >
    > Czy policja może używać naszego CB do celów służbowych?
    > Jak to jest u nas uregulowane?

    W jakim sensie celów służbowych? Bo ostatnio w jakimś uwaga pirat
    czy innej drogówce widziałem coś takiego:
    - kierowco z białego ducato jesteś na radyjku?
    - tak a co sie stało?
    - zjedź do tej zatoczki po prawej

    ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-03-16 12:53:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-16 12:35, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Czy policja może używać naszego CB do celów służbowych?
    > Jak to jest u nas uregulowane?

    Jakiego naszego i co to znaczy cel służbowy?

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 4. Data: 2012-03-16 12:54:02
    Od: PKi <p...@w...pl>

    W dniu 16.03.2012 12:35, WW pisze:
> [...]
    >

    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    Kiedyś czytałem wewnętrzne zarządzenia które tego zabraniały - głównie
    ze względów na komunikację z "pomocami drogowymi", teraz tego na szybko
    nie odnajduję.

    W jaki sposób miał by używać go do celów służbowych? Chodzi ci o nasłuch
    czy o prowadzenie korespondencji?

  • 5. Data: 2012-03-16 13:28:47
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-03-16 12:54, PKi pisze:
    > W jaki sposób miał by używać go do celów służbowych?

    czysto kolego.

    a to taki żarcik był, przyjmuje Pan mandat?

  • 6. Data: 2012-03-16 13:35:32
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-03-16 12:54, PKi pisze:

    > W jaki sposób miał by używać go do celów służbowych? Chodzi ci o nasłuch
    > czy o prowadzenie korespondencji?

    - Kolego w szarym Passacie, jesteś na radyjku?
    - Jestem.
    - To zjedź do tej zatoczki po prawej, będzie kontrola drogowa.

  • 7. Data: 2012-03-16 13:44:24
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Kiedyś był przepis, nie wiem czy nadal obowiązuje że CB Citizen Band nie
    może służyć do celów jakiejkolwiek działalności gospodarczej poza zawodowymi
    kierowcami. Wiem natomiast że ukarano kogoś ale to dopiero na wyraźny donos
    i to dopiero za którymś razem za wykorzystanie kanału do działalności
    gospodarczej polegającym na tym że gościu regularnie reklamował swoją firmę
    na kanale 19. Z drugiej strony taksówkarzy UKE zepchnęło na kanały CB ale w
    dziury więc siłą rzeczy kazdy taksówkarz i nas ma radio w dual watch 19 i
    korporacyjny.

    Marek

  • 8. Data: 2012-03-16 13:44:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-16 13:35, WW pisze:

    > - Kolego w szarym Passacie, jesteś na radyjku?
    > - Jestem.
    > - To zjedź do tej zatoczki po prawej, będzie kontrola drogowa.

    A jaki widzisz problem?

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 9. Data: 2012-03-16 13:51:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/03/2012 12:44, 4CX250 wrote:
> [...]
    > zepchnęło na kanały CB ale w dziury więc siłą rzeczy kazdy taksówkarz i
    > nas ma radio w dual watch 19 i korporacyjny.

    Policja prowadzi działalność gospodarczą?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 10. Data: 2012-03-16 13:53:48
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Z drugiej strony taksówkarzy UKE zepchnęło na kanały CB ale w dziury więc
    > siłą rzeczy kazdy taksówkarz i nas ma radio w dual watch 19 i
    > korporacyjny.

    pokaż takowe radio. przekażę taksówkarzom żeby nie montowali 2 urządzeń :)
    pzdr
    GL