  • 11. Data: 2017-05-01 12:26:21
    Temat: Re: Czy sprzęt podrożał?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budzik pisze tak:

    > Jak chciałem ostatnio kupić SSD to był znacząco droższy niz rok temu.

    Dyski SSD i napędy BluRay ciągle nie wchodzą masowo do laptopów.

    Chcę kupić laptopa dla siebie minimum i5 chętnie i7
    matowy ekran. Szukam na polskich stronach bo łatwiej.
    Angielskie sklepy mają opisy dopasowane dla ich debili.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 12. Data: 2017-08-14 01:09:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > Chcę kupić laptopa dla siebie minimum i5 chętnie i7
    > matowy ekran. Szukam na polskich stronach bo łatwiej.
    > Angielskie sklepy mają opisy dopasowane dla ich debili.

    Wchodzimy do sklepu online zaklikujemy Asus, i5-7200U, 8GB RAM,
    SSD, matryca matowa i od razu szybujemy pod okolicę 3000zł

    Trzeba było rwać jak były promo w kerfurze i likwidacja Reala.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.