  • 1. Data: 2021-01-25 19:35:41
    Temat: Czy to łagodny (nieprawomocny) wyrok za nauczycielską pedofilie?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-byla-nauczyci
    elka-skazana-za-uprowadzenie-i-seks-z-14-letnim,nId,
    5008668
    > Była nauczycielka skazana za uprowadzenie i seks z 14-letnim uczniem
    > ; 1 godz. 32 minuty temu
    >
    > Na pół roku więzienia i pół roku prac społecznych została skazana była
    > nauczycielka jednej ze szkół w gminie Zbójna na Podlasiu. Kobieta -
    > zdaniem łomżyńskiego sądu - uprowadziła 14-latka i uprawiała z nim
    > seks. Wyrok nie jest prawomocny. [...]

    W dobie walki z pedofilią to nie jest szokująco łagodny wyrok?
    Przecież to "uprowadzenie i gwałt (na dziecku)"?

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-01-26 11:55:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 Jan 2021 19:35:41 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > W dobie walki z pedofilią to nie jest szokująco łagodny wyrok?

    Jeśli to była nauczycielka religii, to wyrok jest wręcz nieludzki, bo
    zgodnie z kanonami ideologii rzymsko-pedofilskiej wystarczyłoby
    przeniesienie do innej szkoły.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2021-01-26 12:54:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pół roku za seks to tyle mniej więcej dostanie taksówkarz za zabicie czterech na
    pasach, od łebka.

    -----

  • 4. Data: 2021-01-26 13:28:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.01.2021 o 19:35, A. Filip pisze:
    > W dobie walki z pedofilią to nie jest szokująco łagodny wyrok?
    > Przecież to "uprowadzenie i gwałt (na dziecku)"?

    Bo dziennikarze tak to opisali. Równie dobrze uprowadzenie mogło polegać
    na zabraniu nieletniego za jego zgodą, a w brew woli rodziców (albo
    nawet tylko bez ich zgody) oraz przytuleniu (bo to inna czynność
    seksualna, a nie zgwałcenie) Przy odpowiednio upierdliwych rodzicach
    masz właśnie taką kwalifikację prawną. Więcej zaufania do sądu, że miał
    powód, by to tak a nie inaczej ocenić.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2021-01-30 16:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > upierdliwych rodzicach masz właśnie taką kwalifikację prawną.
    > Więcej zaufania do sądu, że miał powód, by to tak a nie inaczej

    Dziennikarze tak opisali czy taka była kwalifikacja czynu?
    Co krytykujesz? To ze dziennikarz nie napisał ze to uprowadzenie
    polegało na tym ze chłopak poszedł dobrowolnie, nie był przetrzymywany
    etc czy tego ze prawo tak to opisuje?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 6. Data: 2021-01-30 23:57:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2021 o 16:59, Budzik pisze:

> [...]
    > Co krytykujesz? To ze dziennikarz nie napisał ze to uprowadzenie
    > polegało na tym ze chłopak poszedł dobrowolnie, nie był przetrzymywany

    Nie wiem, jak tam było. Po prostu stwierdzam fakt, że kwalifikacja jest
    taka, ze mogło być wszystko :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2021-02-01 11:53:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >W dobie walki z pedofilią to nie jest szokująco łagodny wyrok?
    >Przecież to "uprowadzenie i gwałt (na dziecku)"?

    Dyskryminacja widac - jakby to nauczyciel "zgwalcil" dziewczynke ..

    A tu ... ciekawe, czy chlopak sie czuje jakos pokrzywdzony :-)

    No i ... czy to nie byly korepetycje z wychowania seksualnego ?

    J.

  • 8. Data: 2021-02-05 10:32:53
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --A tu ... ciekawe, czy chlopak sie czuje jakos pokrzywdzony :-)

    niekoniecznie ale rodzice jak najbardziej :-)

    *uprowadzenia wbrew woli rodziców małoletniego poniżej lat 15*

    ma też ona nieletniemu zapłacić 15 tys. zł tytułem nawiązki.

    czytaj rodzicom

    Oskarżonej zarzucono popełnienie dwóch przestępstw: uprowadzenia wbrew woli rodziców
    małoletniego poniżej lat 15 oraz kilkukrotnego obcowania płciowego z małoletnim" -
    podawała wtedy prokuratura w komunikacie. Nie było informacji, kiedy miał dojść do
    tych przestępstw.

    raczej uprowadzala go wielokrotnie .... pewnie zaczeli sie afiszowac i jego matce
    puscily nerwy ... nawet sad olewala:

    Kobieta trafiła wtedy do aresztu, ponieważ nie stosowała się ona do tzw.
    wolnościowych środków zapobiegawczych, takich jak zakaz kontaktowania się z
    pokrzywdzonym.