  • 1. Data: 2011-09-18 20:23:11
    Temat: Czy to nie jakiś przekręt..
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Sprzedaje motur.. i napisał do mnie jakiś anglik że chce kupić.. i że chce
    nr Paypal, wpłaci kasę i ogarnie spedycję. Może ja jestem mało światowy, ale
    ktos chce mi wpłacić kasę z UK i kupić w ciemno motocykl.. Mam sie czegoś
    obawiać? :)

  • 2. Data: 2011-09-18 20:25:45
    Temat: Re: Czy to nie jakiś przekręt..
    Od: ogórek <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-18 22:23, maverik pisze:
> [...]
    > chce nr Paypal, wpłaci kasę i ogarnie spedycję. Może ja jestem mało
    > światowy, ale ktos chce mi wpłacić kasę z UK i kupić w ciemno motocykl..

    google+anglik+allegro+paypal=
    http://www.bmw-klub-lodz.com.pl/forum/index.php?topi
    c=18060.0

  • 3. Data: 2011-09-18 20:32:20
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    +anglik+allegro+paypal=
    http://www.bmw-klub-lodz.com.pl/forum/index.php?topi
    c=18060.0

    danke, znaczy jeszcze jestem normalny ;)

  • 4. Data: 2011-09-18 21:56:58
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > danke, znaczy jeszcze jestem normalny ;)

    Jak byś był taki normalny to być nie potrzebował potwierdzenia
    swoich wątpliwości.

    P.S.
    Odpisz mu że ok i daj jakiś lipny email. Zobaczysz jak będzie się
    produkował ;)

    --

    morghul

  • 5. Data: 2011-09-18 22:30:57
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Jak byś był taki normalny to być nie potrzebował potwierdzenia swoich
    > wątpliwości.

    nie jestem handlarzem, motur sprzedaje raz na pare lat, auto mam od kilku,
    nie jestem na topie

  • 6. Data: 2011-09-19 05:29:42
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Odpisz mu że ok i daj jakiś lipny email. Zobaczysz jak będzie się
    produkował ;)

    Nie, odpisz podając założony przez siebie osobiście adres na prawdziwym
    Paypalu :)
    WOJO

  • 7. Data: 2011-09-19 06:20:28
    Od: Punge <r...@g...com>

    później dostaniesz fakemaila od paypalla itd.
    np. http://pokazywarka.pl/ik5j7y/

  • 8. Data: 2011-09-21 08:25:33
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Punge" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    później dostaniesz fakemaila od paypalla itd.
    np. http://pokazywarka.pl/ik5j7y/

    hehhe... a mi sie najbardziej podoba odpowiedz niejakiego bartifeeli

    http://www.bmw-klub-lodz.com.pl/forum/index.php?PHPS
    ESSID=25f3f3fc62afe4cae0e1879ef9eca341&topic=18060.m
    sg170788#msg170788

    I jak tu po takich referenacjach jezdzic beemka ?

    erg

  • 9. Data: 2011-09-21 08:36:44
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

> [...]
    > chce nr Paypal, wpłaci kasę i ogarnie spedycję. Może ja jestem mało
    > światowy, ale ktos chce mi wpłacić kasę z UK i kupić w ciemno motocykl..

    Zgłoś to na policje - to nie jest Rwanda wiec znajdą kolesia i więcej
    nie będzie takich akcji robił.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 10. Data: 2011-09-21 10:04:51
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 264 roku bieżącego, erg zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    ESSID=25f3f3fc62afe4cae0e1879ef9eca341&topic=18060.m
    sg170788#msg170788

    > I jak tu po takich referenacjach jezdzic beemka ?

    pay pal czy pay back, jeden czort i to na p i ton na p.

    :-)

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl