  • 1. Data: 2010-01-10 19:19:19
    Temat: Czy w TVP zapanował świr...?
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    Czy w TVP zapanował świr...?....a może ostała "siem yno" garstka bezczelnych
    cfaniaków, którzy zgarniają cały szmal !!!!!...a w eter puszczają - z
    jednego włączonego komputera - SAME POWTÓRKI !!!!!!
    Co to się tam stało ?...czy Oni tam wszyscy OHUJELI !!!
    Bez przerwy wołają o płacenie abonamentu...a dają nam ciągle tą samą "
    odgrzewaną zupę ".... PIZNĘŁO IM COSIK NA MÓZG ?!....
    Drugi, niezrozumiały temat to....zakodowanie niektórych ich kanałów
    puszczanych cyfrowo z ASTRY ? Rozumię zakodowanie...ale NIE ROZUMIĘ braku
    metody/sposobu na odkodowanie...jeśli te głupie huje chcą zapłaty, to niech
    to gdzieś napiszą...ile chcą, oraz jak i czym to odkodować !!!
    Wie może ktoś coś na ten temat ?
    Czy teraz tak już będzie NA WIEKI WIEKÓW......?!

    4759 (20100110) __________

  • 2. Data: 2010-01-10 19:29:11
    Temat: Re: Czy w TVP zapanował świr...?
    Od: "dx" <d...@m...com>

    Użytkownik "axel" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    A ja NIE ROZUMIĘ co piszesz...

    dx

  • 3. Data: 2010-01-10 19:42:24
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    Użytkownik "dx" <d...@m...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "axel" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > [ciach]
    >
    > A ja NIE ROZUMIĘ co piszesz...
    >
    > dx

    A czy Ty wogóle może oglądasz TVP ? Skoro takie pytanie zadajesz....
    Dla tych co oglądają, temat i pytanie jest jasne !
    Dzisiaj tj. w niedzielę np. takie powtórki (non stop TV nie oglądam !) :

    Złotopolscy
    Jaka to melodia
    Tak to leciało
    Ranczo

    ...nie wiem czy nie było więcej (non stop nie oglądam !)....
    ...w piątek i sobotę były powtórki programów kabaretowych...
    ...to mało...w porze największej oglądalności - odgrzewana zupa !!!!!....to
    chyba nie jest normalne....

    4759 (20100110) __________

  • 4. Data: 2010-01-10 19:53:36
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "axel" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w TVP zapanował świr...?....a może ostała "siem yno" garstka
    > bezczelnych

    PLONK debilku...

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 5. Data: 2010-01-10 20:16:58
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@t...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wiewior
    > j...@t...cy
    > Kazde urzadzenie elektryczne dziala lepiej,

    Po Twoim " yntelygentnym " tekście już każdy wie, z kim ma do czynienia...

    4759 (20100110) __________

  • 6. Data: 2010-01-10 20:26:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 10 Jan 2010 20:19:19 +0100, axel napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4759 (20100110) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Zacznij od prawidłowego skonfigurowania własnego oprogramowania, żeby
    przestało spamować grupę reklamami, a dopiero później bierz się za
    ocenianie efektów działania innych - w przeciwnym przypadku wystawiasz
    ocenę jedynie samemu sobie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-01-10 20:32:36
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.01.2010 20:19, axel pisze:
> [...]
    > Wie może ktoś coś na ten temat ?
    > Czy teraz tak już będzie NA WIEKI WIEKÓW......?!

    ale co, bo nie rozumiem, teraz się obudziłeś?
    tak jest od kiedy pamiętam, z małymi wyjatkami.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 8. Data: 2010-01-10 21:47:36
    Od: "Krzysiak" <x...@x...pl>

> [...]
    > Wie może ktoś coś na ten temat ?
    > Czy teraz tak już będzie NA WIEKI WIEKÓW......?!

    A ja się całkowicie zgadzam z tym, co napisał axel (no, może
    użyłbym trochę innego stylu i formy wypowiedzi....)

    Kolega pawell32 napisał:

    > ale co, bo nie rozumiem, teraz się obudziłeś?
    > tak jest od kiedy pamiętam, z małymi wyjatkami.

    Bardzo dobrze się obudził!
    Fakt! Powtórki, to standard, ale zakodowanie choćby
    TVP HD i nie danie możliwości odpłatnego odbioru
    tego kanału, to ewidentne świństwo!
    Przecież miało być darmo i dla wszystkich.....
    Nie pisz mi tylko, że jest na n-ce, bo dla jednego kanału
    nie kupię sobie kolejnej platformy satelitarnej.

    Do kolegi Waldek Godel:

    Tak obserwuję Twoje posty i odnoszę wrażenie,
    że masz jakąś dziwną obsesję na punkcie rzekomych
    reklam. Nic nie wnosisz do tematu, a tylko pouczasz
    i krytykujesz jakieś wyimaginowane przez Ciebie
    spamowanie.
    Mnie też pouczałeś za tego samego NOD-a, a nie bierzesz
    pod uwagę, że nikt tego celowo nie robi, a nawet może
    tego nie zauważyć (i nie wyłączyć), bo ten antywirus
    robi to z automatu.

    Pozdrawiam wszystkich.

  • 9. Data: 2010-01-10 21:58:07
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    >W dniu 10.01.2010 20:19, axel pisze:
    > ale co, bo nie rozumiem, teraz się obudziłeś?
    > tak jest od kiedy pamiętam, z małymi wyjatkami.

> [...]

    Pawell32 !

    Co Ty mówisz !

    Powtórki - i owszem - były, lecz TYLKO w okresie tzw. ogórkowym tj. letnim,
    w czasie urlopowym, czyli w okresie lipiec/sierpień każdego roku ale nie w
    pozostałym czasie i NIE na TVP1 i TVP2 !!!! A jak już, to TYLKO na
    specjalne żądanie widzów; ponadto były też i są, powtórki w godzinach
    dopołudniowych dla tzw. II-zmiany pracowniczej oraz na innych kanałach jak
    TV Polonia, Historia...itd.
    Teraz nadają na TVP1 i TVP2....TYLKO powtórki seriali, programów
    rozrywkowych (w piątek np.: Kocham Cię Polsko, kabarety ) i to w godzinach
    największej oglądalności !!!! Brak jest nowych odcinków, tych w/w
    programów....co to się stało.... że nagle zabrakło gotowych, nowonakręconych
    kolejnych odcinków WSZYSTKICH tych programów !!!?....rozumię, że mogli
    zaniechać kręcenia niektórych....ale chyba NIE WSZYSTKICH !!!!
    Wygląda mi to na jakiś idiotyzm....chcą widzów ukarać " starymi,
    odgrzewanymi kotletami " czy co ???!

    4759 (20100110) __________

  • 10. Data: 2010-01-10 22:00:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 10 Jan 2010 22:58:07 +0100, axel napisał(a):

> [...]
    4759 (20100110) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    a ty znów robisz powtórkę ze spamu.. zrobisz wreszcie z tym porządek?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel