  • 1. Data: 2014-07-02 00:27:53
    Temat: Czy warto ?
    Od: Moneykuba <jakubniemiec2@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam, oglądałem oferty motocykli i zainteresowałem się właśnie tą...
    http://olx.pl/oferta/skyjet-125-honda-cbr-125-nie-ns
    r-ypr-rs-yzf-tzr-CID5-ID5v9n9.html#0eaf42fc80
    I w związku z tym chciałbym zapytać się was co o tej ofercie myślicie i
    czy wogule warto ?
    Z góry dziekuje LwG!

  • 2. Data: 2014-07-02 00:58:39
    Temat: Re: Czy warto ?
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 02-07-2014 00:27, Moneykuba pisze:
> [...]
    r-ypr-rs-yzf-tzr-CID5-ID5v9n9.html#0eaf42fc80

    > I w związku z tym chciałbym zapytać się was co o tej ofercie myślicie i

    Też go widziałem, zainteresowałem się i zadzwoniłem do właściciela, żeby
    popytać o różne rzeczy i podobno Niemiec płakał jak sprzedawał, a
    później kilka razy dzwonił, że odkupi, ale nie mógł przyjechać do Polski
    go sobie odebrać, a obecny właściciel nie ma czasu na spuszczanie
    płynów, demontaż kół itd. żeby wysłać kurierem, no i dlatego nie
    odsprzedał (a Niemiec dawał 500 EUR!).
    Ja jednak dostałem na bierzmowanie więcej pieniędzy niż się spodziewałem
    i szukam jakiegoś motorka 250 lub 500 ccm zarejestrowanego na 125!
    PwG!

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2014-07-02 08:59:08
    Od: moneykuba <jakubniemiec2@_NOSPAM_gmail.com>

    ZakonSpirowany napisal

    http://olx.pl/oferta/skyjet-125-honda-cbr-125-nie-ns
    r-ypr-rs-yzf-tzr-CID5-ID5v9n9.html#0eaf42fc80

    > Też go widziałem, zainteresowałem się i zadzwoniłem do właściciela,
    Ĺźeby
> [...]
    spodziewałem
    > i szukam jakiegoś motorka 250 lub 500 ccm zarejestrowanego na 125!

    Kolega mi mówił żebym go nie kupował bo to chinol i że może mi się rozpaść
    itp...xD i z tym wgl było by tak że pójdę poprostu do urzędu i mi go
    zarejestrują ?;o
    /Jakub Niemiec xD
    LwG!