  • 1. Data: 2009-08-10 09:07:00
    Temat: Czym się różnią te akumulatorki (eneloop)?
    Od: "Adam R" <r...@i...pw.edu.pl>

    Witam!

    Mam pytanie jak w tytule. Akumulatorki to:
    1)
    http://www.allegro.pl/item703146748_nowa_generacja_a
    kumulatorow_sanyo_eneloop_4xaaa.html,
    2)
    http://www.allegro.pl/item705815478_akumulatorki_san
    yo_eneloop_r3_800_4_szt_new_model.html.

    Czy ktoś z Was może wie? (oczywiście poza ceną - chodzi mo o jakość
    akumulatorków).

    NIE MAM NIC WSPÓLNEGO Z WW. AUKCJAMI

    Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.
    Adam R

  • 2. Data: 2009-08-10 09:36:45
    Temat: Re: Czym się różnią te akumulatorki (eneloop)?
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Adam R wrote:

> [...]
    yo_eneloop_r3_800_4_szt_new_model.html.

    > Czy ktoś z Was może wie? (oczywiście poza ceną - chodzi mo o jakość

    Opakowaniem. Datą produkcji.

    > NIE MAM NIC WSPÓLNEGO Z WW. AUKCJAMI

    Łał, niesamowicie fajnie.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 3. Data: 2009-08-10 10:00:51
    Od: "adamzel" <adamzel[ciach]@tlen.pl>

    Opakowaniem ?
    To jakiś quiz ? :)

  • 4. Data: 2009-08-10 10:14:36
    Od: "Adam R" <r...@i...pw.edu.pl>

    Znalazłem takie dwa różne opakowania. Jest różnica w cenie (niewielka -
    6zł).

    Pierwsze podejrzenie - te tańsze to jakaś podróba.

    Ale po Waszych odpowiedziach znalazłem firmową stronę, a tam:
    http://www.eneloop.info/products/batteries.html.

    Jaki wysnuć z tego wniosek? Obie wersje są orginalne, ale na tych tańszych
    mniej ździerają? ;)

  • 5. Data: 2009-08-10 12:46:24
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Adam R pisze:
    > Witam!
    >
    > Mam pytanie jak w tytule. Akumulatorki to:
> [...]
    mnie rozbawilo ze przy obu sprzedajacych cena za list polecony to 10
    pln. koperta chyba 5 pln nie kosztuje?

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 6. Data: 2009-08-10 13:21:58
    Od: "Adam R" <r...@i...pw.edu.pl>

    KuFeL wrote:
    > mnie rozbawilo ze przy obu sprzedajacych cena za list polecony to 10
    > pln. koperta chyba 5 pln nie kosztuje?

    To pewnie obsługa kosztuje 5 zeta ;)

    > Pzdr,
    > KuFeL

    Pozdrawiam
    Adam R

  • 7. Data: 2009-08-10 18:04:09
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Adam R wrote:
    > Jaki wysnuć z tego wniosek? Obie wersje są orginalne

    Co do tego pewnosci miec nie mozesz, aczkolwiek tak - Sanyo produkuje
    Eneloopy w obu wspomnianych rodzajach opakowania.

    k,

  • 8. Data: 2009-08-11 08:08:08
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Super aku. I faktycznie nie trzeba doładowywać non stop.

  • 9. Data: 2009-08-11 09:23:26
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Adam R napisał(a):

    > Czy ktoś z Was może wie? (oczywiście poza ceną - chodzi mo o jakość
    > akumulatorków).

    Te drugie przychodzą w samym blistrze, te pierwsze maja "gratis" takie
    pudełeczko do przechowywania (widoczne tu
    http://www.daniel2709.pl/allegro/fotki/akumulatorki/
    DSC_2233.jpg ). Czy
    jest warte różnicy w cenie? :)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 10. Data: 2009-08-11 10:22:33
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "bakulik at work" <i...@n...polska> napisał w wiadomości

    > Te drugie przychodzą w samym blistrze, te pierwsze maja "gratis" takie
    > pudełeczko do przechowywania (widoczne tu
> [...]
    Jak masz więcej niż 2 komplety to warto,
    możesz oznaczyć etui i nie pomieszają Ci się
    rozładowane z naładowanymi.

    Są oczywiście na to i inne sposoby,
    ale jak jest w komplecie, to chyba warto.

    Jak używałem tego tybu akku
    to dokupiłem takie za parę PLN i miałem jasność,
    które są które.

    JD