  • 1. Data: 2012-09-07 12:55:27
    Temat: DNS error
    Od: r...@g...com

    Mam witrynę na serwerze hostingowym. U mnie działa OK, ale z kolegi domowego
    komputera jest DNS error. Z czego to może wynikac:
    1. problem neostrady
    2. problem hostingu
    3. problem jakiegoś serwera DNS.
    Byłbym wdzięczny za podpowiedź.

  • 2. Data: 2012-09-07 20:44:09
    Temat: Re: DNS error
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    W dniu 2012-09-07 12:55, r...@g...com pisze:
    > Mam witrynę na serwerze hostingowym. U mnie działa OK, ale z kolegi domowego
    komputera jest DNS error. Z czego to może wynikac:
> [...]

    Byłoby nam łatwiej, jakbyś podał adres tej witryny. Inaczej możemy
    powiedzieć, że losowo sobie wybierz 1 lub 2 lub 3.
    I jeszcze powiedz, czy kolega ma neostradę czy Ty :)

    Wojtek

    --
    ===== www.smarthost.pl ======
    Masz własną stronę internetową ?

  • 3. Data: 2012-09-14 09:57:40
    Od: r...@g...com

    > By�oby nam �atwiej, jakby� poda� adres tej witryny.
    www.ogłoszenia-nieruchomości.com.pl (tzn. z polskimi znakami)
    Hasła SSL nie mogę podac.
    > I jeszcze powiedz, czy kolega ma neostradďż˝ czy Ty :)
    Kolega ma neostradę. Ale na jednym komputerze ja tez mam neostrade i witryna mi
    dziala.