  • 1. Data: 2012-01-11 11:31:33
    Temat: DVB-T już działa?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    bawiłem się dziś telewizorem, włączyłem cyfrówkę, dałem wyszukaj kanały,
    znalazł 15, przy wszystkich pokazuje jakość 100% a mimo to żaden program się
    nie wyświetla - na ekranie lata jedynie napis "Serwis HD" i nic... ale coś
    tam odbiera cyfrowo bo jak wciskam klawisz INFO to pokazuje jaka stacja, co
    aktualnie powinno lecieć itp...HELP CO JEST GRANE?

  • 2. Data: 2012-01-11 11:39:36
    Temat: Re: DVB-T już działa?
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

> [...]
    > ale coś tam odbiera cyfrowo bo jak wciskam klawisz INFO to pokazuje jaka
    > stacja, co aktualnie powinno lecieć itp...HELP CO JEST GRANE?

    Pewnie telewizorek ma tylko MPEG2 a nie MPEG4.

    --
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)

  • 3. Data: 2012-01-11 12:21:31
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Pewnie telewizorek ma tylko MPEG2 a nie MPEG4.

    Na 100% :-)

  • 4. Data: 2012-01-11 12:33:31
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Szymon Wyrembak nabazgrał(a):

    > Pewnie telewizorek ma tylko MPEG2 a nie MPEG4.

    Stary SHARP :) ,,,,

  • 5. Data: 2012-01-11 13:10:21
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Stary SHARP :) ,,,,

    śmiem twierdzić że może nawet 30% telewizorów sprzedawanych,
    ups... wyprzedawanych, 2-3 lata temu miała tylko MPEG 2 :-).
    Moje obserwacje to potwierdzają niestety... ok. 40% moich
    klientów kupiło ode mnie zewnętrzne tunery DVB-T bo ich
    "prawie nowe" telewizory nie odbierają MPEG 4 :-).

  • 6. Data: 2012-01-11 13:33:17
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no nie no.