  • 1. Data: 2013-08-10 23:09:48
    Temat: DYLEMAT:/
    Od: ktmlc4640 <ktmlc4640@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam!
    Mam 18 lat.Proszę na wstępie darować sobie odpowiedzi typu "zabijesz się"
    kłamiesz.
    Otóż jeżdżę na jednośladzie już 7 lat,jak większość zaczynałem
    "romet""Simson" itp..
    Dwa lata temu nadarzyła mi się okazja zakupić Hondę cr 500 2t z 1987 roku
    za śmieszne pieniądze,w stanie idealnym jeździłem ponad dwa miesiące lecz
    sprzedałem ponieważ spalanie mnie doprowadzało do bankructwa,sprzedałem i
    kupiłem ktm lc4 640 jezdziłem rok i rozsypywał się to sprzedałem,kupiłem
    mz 251,nie dawno sprzedałem MZ i myślę nad czymś większym.Chodzi mi
    streeta minimum 500 ccm. I jak myślicie będzie mi ciężko na klasie 600ccm
    ?Nigdy nie miałem styczności z ścigaczami.chciał bym coś najmniej
    awaryjne,tanie w utrzymaniu,czy lepiej kupić coś powyżej 2002 czy
    poniżej.Cena jaka mnie interesuje to w granicach 7-8 juz z opłatami.
    Proszę o wypowiedz pozdrawiam !

  • 2. Data: 2013-08-11 14:24:40
    Temat: Re: DYLEMAT:/
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "ktmlc4640" <ktmlc4640@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > awaryjne,tanie w utrzymaniu,czy lepiej kupić coś powyżej 2002 czy
    > poniżej.Cena jaka mnie interesuje to w granicach 7-8 juz z opłatami.

    Od wczoraj nie jeździsz, więc powinieneś dać sobie rade z 600tą. Teraz
    pytanie - czy akurat potrzebny ci zajechany stary ścig, czy nie lepiej kupić
    np. Hornetke od 2002 - lepszy rocznik, znacznie mniej katowane, prowadzi się
    lekko i masz większe szanse na znalezienie czegoś sensownego - wiadomo,
    mniejszy lans ale osiągi niewiele gorsze od sportowych 600tek z tamtych lat.
    Na początku brak owiewki to też plus - będzie studził zapędy, a moto
    naprawde bezawaryjne i nie do zaj...nia :) Masz też trochę opinii nt.
    hornetek - http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu
    =18

    --
    Drzewo

  • 3. Data: 2013-08-11 16:04:02
    Od: ktmlc4640 <ktmlc4640@_NOSPAM_o2.pl>

    Drzewo napisal

> [...]

    > Na początku brak owiewki to też plus - będzie studził zapędy, a moto
    > naprawde bezawaryjne i nie do zaj...nia :) Masz też trochę opinii nt.

    hmm dzięki za podpowiedz,a prócz hornetki jakies inne propozycje ?

  • 4. Data: 2013-08-11 16:52:39
    Od: ktmlc4640 <ktmlc4640@_NOSPAM_o2.pl>

    Hmm i jeszcze jedno,jakoż iż nie mam prawo jazdy 18 lat będę miał w
    grudniu,to podczas gdy złapie mnie policja jest mandat do 500 zł ?
    Czytał juz na tylu forach pytał i każdy mi co innego odpowiada,juz nie
    wiem czego mam się spodziewać,jedni mówią o sądzie jedni o odroczeniu
    prawkaitp..
    Pozdrawiam!

  • 5. Data: 2013-08-11 21:53:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.08.2013 16:52, ktmlc4640 pisze:
    > Hmm i jeszcze jedno,jakoż iż nie mam prawo jazdy 18 lat będę miał w
    > grudniu,to podczas gdy złapie mnie policja jest mandat do 500 zł ?

    Mandat to minimum. Jak nie będą chcieli być uprzejmi i czekać, aż pojawi
    się w ktoś znajomy z prawkiem, to wezwą holownik i maszyna wyląduje na
    policyjnym parkingu. A one są drogie. I zwykle bez dachu.

    Plus w razie konieczności skorzystania z OC ubezpieczyciel wystąpi z
    regresem. Czyli jak z własnej winy skasujesz komuś bryczkę za ćwierć
    miliona, będziesz musiał dłuuuuuuuuuuuuuuuugo płacić.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!