  • 1. Data: 2009-03-25 11:46:05
    Temat: Darmowy numer Simplus.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Aktywowałem kodem i zasiliłem kwotą jakieś tydzień temu. Wczoraj jeszcze
    dzwoniłem za darmo, a dzisiaj zonk. Łyknęło na dzień dobry ponad 1zł. Pani w
    boku mówi, że numer został zdeaktywowany. Ja nie deaktywowałem, bo do tego
    znowu trzeba kodu innego niż do aktywacji. Czy to pojedyńczy przypadek czy
    chodzi o ponowne i częste zasilenia konta?

    neelix

  • 2. Data: 2009-03-25 12:48:00
    Temat: Re: Darmowy numer Simplus.
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "neelix" <a...@w...pl> writes:

> [...]
    > deaktywowałem, bo do tego znowu trzeba kodu innego niż do aktywacji.
    > Czy to pojedyńczy przypadek czy chodzi o ponowne i częste zasilenia

    Zgodnie z regulaminem, to dziala 15/30 dni od zasilenia (zaleznie od
    kwoty). Jesli jestes pewien, ze to byl tylko tydzien, to reklamuj...

    MJ

  • 3. Data: 2009-03-25 12:52:19
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego znowu trzeba kodu innego niż do aktywacji. Czy to pojedyńczy
    > przypadek czy chodzi o ponowne i częste zasilenia konta?

    Zależy od taryfy - w tej nowej "od rewolucji" płacisz 10 zł za "darmowy" nr
    i to jest opłata za tę darmowość na miesiąc. W poprzedniej - tej "od
    nawiedzonej duszyczki" ilość dni na darmowe połączenia zależy od doładowania
    (do 49 PLN- 15 dni).
    sil

  • 4. Data: 2009-03-25 13:05:38
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Zgodnie z regulaminem, to dziala 15/30 dni od zasilenia (zaleznie od
    > kwoty). Jesli jestes pewien, ze to byl tylko tydzien, to reklamuj...

    Jak reklamować jak mnie wmawia deaktywację?
    neelix

  • 5. Data: 2009-03-25 13:19:10
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    neelix pisze:
> [...]
    > bo do tego znowu trzeba kodu innego niż do aktywacji. Czy to pojedyńczy
    > przypadek czy chodzi o ponowne i częste zasilenia konta?

    olej to chodź do play ;)
    az

  • 6. Data: 2009-03-25 13:39:44
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Neelix !

    W środę, 25 marca 2009, o godz. 14:05:38, napisałeś na temat: "Darmowy numer
    Simplus."
    neelix a...@w...pl, news:gqdao5$oqh$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Jak reklamować jak mnie wmawia deaktywację?

    Sprawdź kodem *104# i zobacz co Ci pokaże.

    --
    Hej!

    - Owczarz nie miał jednej nogi a na druga kulał. -

  • 7. Data: 2009-03-25 14:00:36
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > olej to chodź do play ;)
    > az

    ;-) dobre...
    a tam są też takie numery co to za darmo są nawet jeśli się za nie płaci 10
    PLN i chce gadać 20 godzin dziennie?
    ;-)
    sil

  • 8. Data: 2009-03-25 14:05:57
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    silesiac pisze:

    > ;-) dobre...
    > a tam są też takie numery co to za darmo są nawet jeśli się za nie płaci
> [...]

    numery to są w każdej sieci :)
    az

  • 9. Data: 2009-03-25 14:24:30
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    > numery to są w każdej sieci :)
    > az

    Ale takich co to "za darmo" to w play nie ma?

  • 10. Data: 2009-03-25 15:50:10
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości
> [...]
    > Simplus."
    > neelix a...@w...pl, news:gqdao5$oqh$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Sprawdź kodem *104# i zobacz co Ci pokaże.

    Sprawdziłem. Nie ma darmowego numeru.
    neelix