  • 1. Data: 2009-07-29 21:12:43
    Temat: Decyzja w 5 minut
    Od: "welma" <w...@p...eu>

    Witam ponownie. Ciag dalszy poszukiwan, ale mam juz jakies konkretne typy.
    W skrócie, jestem średnio zaawansowanym amatorem, musze podjąć szybką
    decyzje o zakupie czegoś poręcznego z przyzwoita jakościa i cena. Wybrałem 4
    modele, pomóżcie który wybrać:
    SONY DSC-W220
    Canon SX200 IS
    Canon G10
    Panasonic FX150

    aparat ma:
    -miec pełen manual (wiem ze sony nie ma, ale kusi ceną)
    -pożyć na baterii ze 300 zdjęć
    -zapis w RAW
    -w miare jasny obiektyw zeby AF chodzil bez problemu przy marnym oswietleniu
    i ZOOMie
    -szeroki kąt, ale bez ekstremow w rodzaju 24-60 (chyba Panasonic LX2 miał
    coś takiego)
    -najmniej szumiaca matryce i algorytm obrobki konczowej, po prostu mialem w
    rekach kilka innych malpek
    i nie umywaja sie do starego Canona S50.

    G10 wpadl tam troche moze na wyrost ze wzgledu na cene. Nie wiem czy ktos
    mnie przekona ze aparat jest
    warty swojej ceny i starczy dla amatora sredniaka na kilka kolejnych lat do
    focenia, rodzinki, wakacji i czasami
    eksperymentowania z gorszymi warunkami. Zastanawiam sie takze czy jest sens
    pchac sie w SX200 skoro FX150 jest 300zl tanszy a ma wieksza matryce 1/1.7".