  • 81. Data: 2013-01-27 11:26:17
    Temat: Re: Dekielek do Sony HX1
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Uzytkownik "Slon" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:42a47245-b3f1-49ff-ac19-c7145e94e3dc@googlegrou
    ps.com...

    > Nawet gdyby tak bylo, to jest to i tak lepsze
    > od bycia bratem prokuratora w bolandii.
    > Zeby takim czyms sie chwalic, to dopiero trzeba byc jebnietym.

    Ty sie chwalisz swoja inteligencja, obyciem, kultura, wiedza i gustem w
    kazdym poscie.
    Zeby sie chwalic takimi przymiotami, trzeba byc brooklnskim
    garkotlukiem.

    --
    Yogi(n)

  • 82. Data: 2013-01-27 11:28:49
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Nie kazdy moze miec legalne uprawnienia na okradanie, jak
    > prokurwatorzy.
    Lepiej mieć siostrę prokuratora, niż ojca kałmuka i matkę garbatą kurwę,
    jak ty.

    >Niezlych masz kolegow.

    Kolegów rzeczywiście mam niezłych, możesz tylko pozazdrościć. Tobie
    zostają tylko pedały z obrazka, włazie do łodzi podwodnej.

    --
    Yogi(n)

  • 83. Data: 2013-01-27 11:30:53
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 27, 2013 5:24:45 AM UTC-5, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Właz do łodzi podwodnej!

    Twoje prokurwatorskie polecenia, moga byc dobre w bolandii
    ale nie u mnie w Ameryce.
    Za bardzo sie przyzwyczailes do rodzinnych albo komuszych nawykow.

    Slon

  • 84. Data: 2013-01-27 11:44:06
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 27, 2013 5:28:49 AM UTC-5, Yogi(n) wrote:
> [...]
    >

    > Kolegów rzeczywiście mam niezłych, możesz tylko pozazdrościć. Tobie
    >
    > zostają tylko pedały z obrazka, włazie do łodzi podwodnej.

    Czytalem wiele o tych prokurwatorskich kolgach.
    Ale zeby sie do nich tak jawnie przyznawac i na dodatek ujawniac,
    ze siostra ma wieksze doswiadczenie od ciebie, to juz debilizm.
    Obsrales swoja rodzine z roztargnienia czy z glupoty.

    Slon

  • 85. Data: 2013-01-27 11:52:26
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > ze siostra ma wieksze doswiadczenie od ciebie, to juz debilizm.
    > Obsrales swoja rodzine z roztargnienia czy z glupoty.

    smiec myslal ze zablysnie jak sie pochwali koneksjami a wyszlo calkiem
    odwrotnie he he he.

  • 86. Data: 2013-01-27 11:59:30
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-27 10:16, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, debili w społeczeństwie nie brakuje, czego najlepszym
    > dowodem są wyniki wyborów.
    > http://img.sadistic.pl/pics/7d0b1f2e03f5.jpg
    > A teraz wracaj do masturbacji i okradania staruszek. Z kolegami z obrazka.

    smieciu, ladne fotki sobie robicie w domu z kolegami sedziami i innymi.

    slon moze i jest oszolomem proamerykanskim ale w jednym ma racje. takiej
    pozycji spolecznej jak maja urzednicy w usa, wy smiecie w polsce w zyciu
    nie uzyskacie. tam sedzia, prokurator czy nawet zwykly kraweznik ma
    powszechny szacun wsrod spoleczenstwa. u nas jestescie parszywymi
    gnidami i ch wam murzynski w d.

  • 87. Data: 2013-01-27 13:53:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Twoje prokurwatorskie polecenia, moga byc dobre w bolandii
    > ale nie u mnie w Ameryce.
    > Za bardzo sie przyzwyczailes do rodzinnych albo komuszych nawykow.

    Rozumiem, że musisz odreagować całotygodniowe obciąganie murzyńskich
    pał, ale dlaczego, na Boga, w usenecie?

    --
    Yogi(n)

  • 88. Data: 2013-01-27 13:57:17
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

> [...]
    > kraweznik ma powszechny szacun wsrod spoleczenstwa. u nas jestescie
    > parszywymi gnidami i ch wam murzynski w d.

    No i "dyskusja" rzeczywiście poszła w fajnum kierunku ;-)
    Kto ci, nanocefalu, powiedział, że ja też jestem prokuratorem? Jesteś
    głupszy od krawężnika, na którym spędziłeś dzieciństwo.
    W sumie miło poczytać, jak się miziacie z amerykańskim pedofilem
    fujarkami, ale ogólny poziom sięgnął gówna w twoim baniaku.
    A teraz wracaj do obciągania murzyńskich pał, bo tylko do tego się
    nadajesz.

    --
    Yogi(n)

  • 89. Data: 2013-01-27 13:57:54
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > smiec myslal ze zablysnie jak sie pochwali koneksjami a wyszlo calkiem
    > odwrotnie he he he.

    Wyplułeś już murzyński wsad?

    --
    Yogi(n)