  • 1. Data: 2019-05-05 19:59:00
    Temat: Dlaczego Dark Theme Youtube'a nie jest pamiętane w Chrome?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Czytam w sieci jakieś tutoriale: jak włączyć dark theme dla YT pod
    Chrome i najczęstszym rozwiązaniem jest ręczne wpisanie cookies do
    przeglądarki. Widziałem wpisy z 2017 roku nawet.

    Nie sądzę by Google blokował Youtub'a w swojej przeglądarce. Co może być
    powodem tego problemu?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2019-05-07 20:23:53
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Marek S <p...@s...com>
    w artykule <news:qan898$8pj$1@node2.news.atman.pl> pisze:

> [...]
    > Widziałem wpisy z 2017 roku nawet.
    >
    > Nie sądzę by Google blokował Youtub'a w swojej przeglądarce. Co może być

    Niewyczyszczony cache przeglądarki, ustawienia cookies, zainstalowane
    dodatki...

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 3. Data: 2019-05-07 23:49:45
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-05-07 o 20:23, Andrzej P. Wozniak pisze:

    > Niewyczyszczony cache przeglądarki, ustawienia cookies, zainstalowane
    > dodatki...

    Świeża instalacja systemu, zero dodatków, dwa różne komputery. Efekt ten
    sam. Do tego głośno o tym w sieci, więc inni też mają pod górkę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2019-05-08 00:10:10
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    w artykule <news:qasuhs$8i5$2@node2.news.atman.pl> pisze:

    > Świeża instalacja systemu, zero dodatków, dwa różne komputery. Efekt ten
    > sam. Do tego głośno o tym w sieci, więc inni też mają pod górkę.

    Dzieło kolejnych spadów z Microsoftu czy zemsta Mozilli?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 5. Data: 2019-05-08 21:29:00
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-05-08 o 00:10, Andrzej P. Wozniak pisze:

    > Dzieło kolejnych spadów z Microsoftu czy zemsta Mozilli?

    Ja przypuszczam, że raczej chodzi tu o olewnictwo twórców WWW. Gdy wiele
    lat temu zgłosiłem do Microsoftu bug Internet Explorera iż pewna
    kombinacja nagłówków powoduje, że coś złego dzieje się z renderowanym
    obrazem (podałem URL), uzyskałem odpowiedź, że ... IE nie wspiera
    technologii PHP :-D Tak jakby jakakolwiek inna przeglądarka to
    kiedykolwiek wspierała :-D

    Podobnie było z Google, gdzie sypał się panel zarządzający kampaniami
    reklamowymi (płatnymi). Zgłosiłem - dostałem odpowiedź, że Chrome jest
    za darmo więc wszystko, co googlowe należy tylko w tej przeglądarce
    oglądać :-D

    Zgłaszanie usterek do molochów nie ma sensu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek