  • 1. Data: 2023-08-04 17:46:54
    Temat: Do wybrańców obdarzonych rozumem...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Koniec pornoli?! -- na razie koniec orgii, gdzie jedna, jedyna
    naga prawda harcowała naraz [może na dwa czy trzy? -- nie jestem
    wszak seksuologiem] z wieloma nagimi faktami...

    Oto wiele faktów (jak zwykle) i (inaczej niż wcześniej) wiele prawd!
    https://www.youtube.com/watch?v=A84tv6hXiOk
    Łóżkowe (smartfon z wYłączonym BT leżał na łóżku podczas tego
    krętactwa) wnioski [o 800+?] możecie wyciągać samo_dzielnie...
    [mieli mnożyć się -- nie {} dzielić...]

    - GalileoPVT -- ogromne skoki w bok
    - Osmand -- drobne (niemal żadne) pełzanie [czołganie?]
    - Googlasta -- drobne skoki w bok
    - GPSTest i My Elevation -- położenie stabilne
    - Zepp -- najwierniej oddaje łóżkową sprawę
    (zero przemieszczeń, zero krocznych...)
    - GNSSLogger i GPS Test też coś ciekawego pokazują...

    10 minut na seks chyba wystarczy?... Być może kobiety (prawdy)
    będą zawiedzione... Mogą domagać się kolejnych badań...

    -=-

    BT wyłączyłem, aby nie pokazywać tętna w Zepp?
    Zwykle rośnie podczas ilorazów... ...znaczy -- stosunków...
    Zupełnie przyokazyjnie ;) odłączyłem tym sposobem możliwość
    brania koordynatowej informacji z zegarkowego GNSS...

    -=-

    Ostateczny ;) mój wniosek...
    - zegarek nie odmierza czasu, lecz tętno
    (ale jako pracownik mam prawo do kupna zegarka)
    - moje życie ulec może dra_stycznej poprawie
    za sprawą rozumnego kontrolowania tętna

    To aż dwa wnioski?... Może tak... Ileż razy mam przypominać,
    że jestem (bezmaciczną, ale jednak!) księgową, nie rachmistrzem...

    Niebawem obserwacje tętna dadzą mi klarowny obraz mej tętnej sytuacji,
    dzięki czemu będę mógł racjonalniej gospodarować beta1blokerem...

    Beta2bloker (Formoterol) wg mnie nie zwiększa tętna w mierzalnym
    zakresie w krótkotrwałej ;) perspektywie czasowej. Może lata jego
    przyjmowania dają mierzalny wzrost tętna, ale w ciągu godziny po
    przyjęciu (nawet wielokrotnej dawki) nie obserwuję wzrostu tętna...

    Ile dawek Formoterolu czy innego beta2mimetyku można przyjąć naraz?
    Wg mnie trzy do czterech nie stanowią problemu. Raz miałem drgawki
    uniemożliwiające siedzenie (grożące spadkiem z krzesła) po trzech
    solidnych, ale to było bardzo dawno... Od tamtej pory wiele uległo
    zmianie -- organizm przyzwyczaił się. :)

    W razie silnych drgawek można położyć się, można nawet zasnąć...

    Oczywiście na co dzień nie przyjmuję kilku dawek naraz -- jest to
    niepotrzebne tracenie czasu i leku. Jednak do testów -- czemu nie?...

    -=-

    Moje spostrzeżenia nie pokrywają się z prywatnymi uwagami sądowego
    biegłego o nazwisku Dziób i oficjalnymi uwagami mego kardiologa.
    Pokrywają się ze stanowiskiem: producentów betamimetyków i betablokerów;
    farmaceutów; wielu różnych lekarzy...

    BTW ww. kardiologa -- serce mojej chrzestnej matki uznał za zdrowe
    w przededniu niespodziewanej, nagłej, okołosercowej operacji...
    Chrzestna ma matka otrzymała pełny (ponoć są jakieś szczątkowe)
    rozrusznik serca wkrótce po wspaniałej diagnozie a na OIT (chyba
    OIT, może OIOM) trafiła być może dzień czy dwa po tejże diagnozie...

    -=-

    Serce mi tłucze, krew uderza do głowy, czuję ból głowy -- tak nieraz
    budzę się... Zegarek pokazując tętno ze snu -- daje mi bezcenne
    informacje, dzięki którym mogę racjonalnie [Nebivor nie jest
    drogi, ale po co przepłacać? -- akurat mam go za freeko]
    dawkować ów zbawczy lek...

    Czy przedawkowanie może doprowadzić do zatrzymania serca? -- u mnie
    raczej nie, bo potrzebuję tego niewiele -- inni przyjmują na co dzień
    kilka razy więcej niż ja potrzebuję do pełni szczęścia, ale ogólnie
    chyba też nie...

    Nebivor obniża tętno i siłę skurczu...

    Przyokazyjnie? obniża tętnicze ciśnienie... Nie miewam nadciśnienia.

    -=-

    Swego czasu na luzie, podczas leżenia na łóżku [ale innym niż ww.]
    miałem około 180 skurczów serca na minutę. Nie przez chwilę, nie
    przez pięć minut, ale ponad godzinę, po czym tętno nie spadało do
    50 czy 80 na minutę... Po kilku takich wyczynach zwróciłem się
    o pomoc do medyków... Po kilku latach :) zacząłem stosować Nebivor.
    Od teraz mogę to stosować racjonalniej niż wcześniej...

    Do tej pory po Nebivor sięgałem, gdy na luzie (bez widocznego
    wysiłku) miałem ponad 120 na minutę dłużej niż pięć dni...
    Od czasu rozmowy w Wieńcu stosuję ten lek nieco ;) rozsądniej
    niż wcześniej... ;)

    -=-

    beta1 -- serce
    beta2 -- oskrzela

    bloker -- obniża tętno
    mimetyk -- luzuje oskrzelową mięśniówkę

    ß2-mimetyki i ß1-blokery

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 2. Data: 2023-08-06 18:14:03
    Temat: Re: Do wybrańców obdarzonych rozumem...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 4 sie 2023 o 17:46, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1kgus-0kR
    3nbIvM5wLSrC3fDpM8DhMrw&usp=sharing

    Najpierw zjechałem do lasy, by jeździć dalej od samochodów, ale leśną
    dróżkę grodziły raz za razem drzewa leżące w poprzek, więc zawróciłem.
    Później wjechałem na porządniejszą leśną dróżkę, z której zawróciło :)
    mnie psucie pogody... Z dużych chmur spadł mały deszczyk, ale dziś za
    późno na powrót, jutro chyba będzie zimno... 29 minut i 29 sekund wg
    zegarka. Pozycja rzekomo nie była gubiona w lesie -- zginęła dopiero
    w mieszkaniu...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s