  • 11. Data: 2017-09-11 07:30:23
    Temat: Re: Dobry klej do gumy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Sep 2017 18:03:53 -0700 (PDT), 4...@g...com
    napisał(a):

    > A jak przyklei to dlutkiem bieznik sobie zrobi. Na taki pomysl gimbaza by nie
    wpadla.

    mozna dlutem
    https://www.youtube.com/watch?v=AUkxo1HmeVI
    https://www.youtube.com/watch?v=HoLiRoxjZA4

    mozna profesjonalnie
    https://www.youtube.com/watch?v=gALI_fItkl4
    https://www.youtube.com/watch?v=tTNW_O0FU6w

    mozna prowizorycznymi narzedziami
    https://www.youtube.com/watch?v=mEjpQSd3NoE
    https://youtu.be/4p6UjrJl6A0?t=61

    J.

  • 12. Data: 2017-09-11 08:17:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 11 września 2017 00:49:49 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:
    > Ile te buty kosztują, ze opłaca się to tak reanimować?

    4 stówki. Ale mają dopiero pół roku, planowałem że pożyją dłużej :]

    > Ale skoro chcesz, to przejdź się do sklepu szewskiego. Mają tam
    > specjalną fumę na podeszwy o różnej grubości oraz specjalny do tego
    > klej.

    Muszę obczaić gdzie taki przybytek jest, bo jak patrzyłem na sklepy
    wysyłkowe to tych gum i klejów mają od cholery, a nie mam czasu się
    z tego doktoryzować...

    L.

  • 13. Data: 2017-09-11 08:27:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-10 o 21:56, Lisciasty pisze:
    > Ale to klej ZE styropianu
    Tak. Pewnie w rozpuszczalniku typu nitro rozpuścił, bo bardziej
    wyrafinowanych nie posiada.

    Robert

  • 14. Data: 2017-09-11 08:33:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-11 o 08:17, Lisciasty pisze:

> [...]
    >
    > Muszę obczaić gdzie taki przybytek jest, bo jak patrzyłem na sklepy
    > wysyłkowe to tych gum i klejów mają od cholery, a nie mam czasu się

    Ja próbowałem się doktoryzować z klejów dostępnych w okolicy. Wniosek
    był taki, że żaden się nie nadawał (w moim przypadku).
    A kleiłem cienką gumę do sztywnego podłoża. I z krawędzi zawsze się
    zadzierała guma. A klej zawsze szło skulać z powierzchni pocierając palcem.
    Styropianowego nie próbowałem osobiście.

    Robert

  • 15. Data: 2017-09-11 08:59:24
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 10 września 2017 22:36:55 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Na mój rozum to w tej sytuacji nic innego, jak tylko klej kontaktowy.
    > W dodatku musi być z tych elastycznych, by się nie załamywał. Wpisłem
    > w gugla "elastyczny klej kontaktowy" -- to i owo wyskoczyło

    Na szybko znalazłem "klej do butów" o składzie podobnym do tego
    kontaktowego, przykleiłem testowo dętki i się zobaczy :>

    L.

  • 16. Data: 2017-09-11 09:31:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości
> [...]
    >zadzierała guma. A klej zawsze szło skulać z powierzchni pocierając
    >palcem.
    >Styropianowego nie próbowałem osobiście.

    Ale sztywnego podloza z czego ?

    Dosc ciekawe do gumy sa kleje cyjanoakrylowe (superglue, kropelka),
    ale w podwersji "elastyczny".
    I lapia dosc duzo roznych innych materialow.

    I tak jeszcze widze ... rozbieram np baterie do laptopa, a tam ogniwa
    przyklejone jakas tasma dwustronna, piankowa.
    I trzyma jak diabli.

    Ale kto im to robi ?

    J.

  • 17. Data: 2017-09-11 09:32:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >4 stówki. Ale mają dopiero pół roku, planowałem że pożyją dłużej :]

    prawie 6 miesiecy czy ciut ponad 6 miesiecy ?

    Reklamowac na prawach konsumenta, ale jak 6 miesiecy minelo, to
    gorzej.

    J.

  • 18. Data: 2017-09-11 09:40:48
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 11 września 2017 09:32:56 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Reklamowac na prawach konsumenta, ale jak 6 miesiecy minelo, to
    > gorzej.

    Będzie już ponad 6, ale nie mam absolutnie pretensji do producenta,
    to są buty do biegania w terenie, miękka podeszwa i bieżnik, a że okazały
    się mega wygodne, to od kiedy je kupiłem nie miałem na nogach nic innego,
    toteż miały prawo się przetrzeć miejscowo (a bywa, że 10km "z buta" dziennie
    pokonuję). Cała podeszwa jest ok, tylko na piętach mam miejscowo wyjechany
    bieżnik.

    L.

  • 19. Data: 2017-09-11 10:34:31
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 września 2017 16:31:26 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    >
    > I tak jeszcze widze ... rozbieram np baterie do laptopa, a tam ogniwa
    > przyklejone jakas tasma dwustronna, piankowa.

    W Korei, gdzie 3M ma chyba wszystkie swoje produkty w każdym sklepie, kupiłem parę
    rolek takiej taśmy. Przykleiłem router do ramy stołu tak jak się tego nie powinno
    robić, wysięgnikowo, byłem przekonany że następnego dnia odpadnie. Trzyma już rok i
    nawet nie obwisło.

  • 20. Data: 2017-09-11 11:26:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-11 o 09:31, J.F. pisze:

    > Ale sztywnego podloza z czego ?

    HPL.

    > Dosc ciekawe do gumy sa kleje cyjanoakrylowe (superglue, kropelka), ale
    > w podwersji "elastyczny".

    Przy tak cienkiej warstwie kleju nie widzę potrzeby przy zelówie.

    3M ma tego multum.

    Robert