  • 1. Data: 2011-06-30 21:27:48
    Temat: Dobry plan na wakacje ! [troche SPAM]
    Od: "Przemysław Budnicki" <a...@g...pl>

    Witajcie,

    Pozwalam sobie na trochę SPAM w nadziei zmobilizowania paru duszyczek i
    wciągnięcia ich w zastępy motocyklistów ! Zatem:

    Dla tych co jeszcze nie maja poważnych planów na dwa weekendy lipcowe
    i przy okazji nie maja prawka A (lub A1, B)zorganizowaliśmy akcje w stylu
    "Lato w mieście";-),
    czyli jak zaliczyć teorie w 2 weekendy i rozpocząć praktykę w połowie lipca!

    Najbliższy kurs weekendowy A, A1 oraz B rozpoczyna się już w sobotę: 9.
    lipca 2011r.

    Gdzie?
    OSK MOTORISTA w salonie HONDA MOTORISTA

    Informacje
    Tel. 785 088 006 - Helena
    www.osk.motorista.pl

    Parę slow o szkole
    http://osk.motorista.pl/osk-motorista/co-nas-wyrozni
    Jeździmy na nowych 2 miesiecznych motocyklach,
    nasi kursanci maja możliwość jeździć w kaskach SHOEI, zamiast chińskich tornado,
    wszyscy kursanci otrzymują kartę rabatowa stałego klienta, a przy zakupie
    motocykla, zwracamy koszt kursu....

    Jednym słowem - warto wiec mobilizujcie znajomkow, bo grupowo jest taniej!

    Do każdego kursu kultowe DVD Przyspieszenie KEITHA CODE'a (wreszcie po POLSKU)
    Gratis

    Przepraszam, ze wyszło tak "sprzedazowo" bo mialo byc bardziej natchnione :-)

    Oczywistym jest to ze w ten sposób zarabiamy na życie, wiec do kursów nie
    dokładamy,czyli łapiemy się pod SPAM
    Gwarantuje Wam jednak, ze niewiele jest zajęć które dają więcej satysfakcji i
    radości niż wyprodukowanie nowego, świadomego i zadowolonego motocyklisty ,
    wiec serdecznie zapraszamy.

    Pozdrawiam
    Przemek Budnicki
    Motorista team

    P.S.
    Jeżeli ktoś poczuł się urażony tematem, albo niskim poziomem intelektualnym
    przekazu w ramach przeprosin zapraszam do siebie, na kawę/herbatę/cole i
    ciasteczka (cukierki dziś zjedliśmy wszystkie ;-) )

  • 2. Data: 2011-07-01 07:47:42
    Temat: Re: Dobry plan na wakacje ! [troche SPAM]
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    W dniu 2011-06-30 23:27, Przemysław Budnicki pisze:

    > Najbliższy kurs weekendowy A, A1 oraz B rozpoczyna się już w sobotę: 9.
    > lipca 2011r.

    Cena z kosmosu: 1200zl + 50zl lekarz + ~140zl egzamin = ~1290zl
    Masakra.

  • 3. Data: 2011-07-01 08:03:13
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2011-07-01 09:47, Swierszcz pisze:

    > Cena z kosmosu: 1200zl + 50zl lekarz + ~140zl egzamin = ~1290zl
    > Masakra.

    A to niby czemu masakra? Cena dobrego kursu oscyluje w granicach
    1200-1300zl. Oczywiscie sa takie po 800zl i polegaja na 16 godzinach
    krecenia osemek na placu a potem 4 godziny na miescie z instruktorem w
    aucie za plecami. Autem oczywiscie jedzie kursant, ktory wlasnie robi
    kurs na B.
    Te po 1200 z kolei sa takie, ze na placu jest 6h i jesli kursant sie
    nadaje to pozostale sa w jezdzie pozamiejskiej i miejskiej. Instruktor
    jedzie troche przed, a troche za kursantem rowniez na motocyklu. Jadac
    przed pokazuje tor jazdy w zakretach, pozycje etc. Jadac za kursantem
    zwraca uwage na jego bledy w tymze zakresie i udziela
    instrukcji/poprawek przez radio.

    Pewnie sa i kursy po 700zl...

    --
    jarek

  • 4. Data: 2011-07-01 08:40:38
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    W dniu 2011-07-01 10:03, Jarek Pudelko pisze:

> [...]
    > przed pokazuje tor jazdy w zakretach, pozycje etc. Jadac za kursantem
    > zwraca uwage na jego bledy w tymze zakresie i udziela

    Robilem w tym roku kurs w najlepszym OSK pod wzgledem zdawalnosci we
    Wroclawiu (ranking WORD). Zaplacilem 800zl. Co do kursu praktycznego nie
    mialem zadnych zastrzezen. Stosunek godzin na placu do godzin na miescie
    byl ok. Byl oczywiscie zapoznawczy kurs instruktora po trasie. Stala
    komunikacja przez radio z cennymi uwagami. Kontakt po skonczonym kursie,
    a przed egzaminem super. Instruktor sam dzwonil do mnie mowiac o
    zmianach organizacyjnych na trasie egzaminacyjnej. Widac bylo, ze zalezy
    im, zeby kursant zdal za pierwszym razem.
    A wiec mozna tanio i dobrze. Wysoka cena nie zawsze idzie w parze z
    jakoscia. 1200zl to wg mnie spora przesada,

  • 5. Data: 2011-07-01 08:47:14
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> napisała rzekomo

> [...]
    > przed pokazuje tor jazdy w zakretach, pozycje etc. Jadac za kursantem
    > zwraca uwage na jego bledy w tymze zakresie i udziela instrukcji/poprawek

    Przebijam.
    Byly po 300zl z Grupona. (:

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 6. Data: 2011-07-01 08:51:40
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Jasio"
    Przebijam.
    Byly po 300zl z Grupona. (:

    Pewnie na dodatek w nieistniejacych szkolach jak angielski w BBCLearning

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2011-07-01 08:56:12
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Swierszcz <n...@w...pl> napisała rzekomo

> [...]
    > A wiec mozna tanio i dobrze. Wysoka cena nie zawsze idzie w parze z
    > jakoscia. 1200zl to wg mnie spora przesada,

    A moim zdaniem jest to roznica 80 litrow paliwa.
    Wiec pojedziesz dwa razy z Wroclawia nad morze i nie ma tej kasy.

    Albo popatrz optymistycznie - jak to dobrze, ze nie mieszkasz w W-wie!

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 8. Data: 2011-07-01 12:10:38
    Od: "Przemysław Budnicki" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Swierszcz <n...@w...pl> napisał(a):

    > Cena z kosmosu: 1200zl + 50zl lekarz + ~140zl egzamin = ~1290zl
    > Masakra.

    Witaj,

    Ujmę to tak, zależy nam żeby uczyć dobrze, dobrymi instruktorami, na porządnym
    doinwestowanym i serwisowanym sprzęcie.
    Jesteśmy motocyklistami, prowadzimy salon Honda, a to nas osobiście
    zobowiązuje do zapewnienia naszym klientom wysokiego poziomu i jakości.
    (Kaski testowe SHOEI w których jeżdżą kursanci są warte ok 20 000zł...)

    Namiary na tanie kursy, których jakości doświadczyli wszyscy Wasi znajomi są
    wszędzie.Ja służę takim namiarem gdzie kurs kosztuje 800zł, a instruktor z 7
    letnim stażem właśnie odkrył co to jest przeciwskręt... 500m obok motoristy,
    tylko po co.....

    Do zobaczenia :-)
    Pozdrawiam
    Przemek Budnicki
    Motorista team

  • 9. Data: 2011-07-01 15:22:08
    Od: "Marcin" <f...@g...pl>

> [...]
    > egzaminem super. Instruktor sam dzwonil do mnie mowiac o zmianach
    > organizacyjnych na trasie egzaminacyjnej. Widac bylo, ze zalezy im, zeby

    Nauczyli Cię zdać egzamin czy nauczyli się jeździć motocyklem?

  • 10. Data: 2011-07-01 16:27:23
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > kursant zdal za pierwszym razem.

    Nauczyli Cię zdać egzamin czy nauczyli się jeździć motocyklem?

    Strasznie mnie ciekawi to urocze hasełko. Czym się wg Ciebie różni jedno od
    drugiego? Gdzie w 20 godzin nauczyłeś się jeździć motocyklem?
    Co z tymi sławnymi historiami, że po pierwszych 10 tys km jest najgorzej, bo
    zaczyna się wydawać, że coś umiem?

    Skończmy już może więc gadanie "to marna szkoła, bo zaledwie uczy zdać
    egzamin". Skoro uczy zdać - to znaczy, że to dobra szkoła. Kropka.