  • 11. Data: 2020-10-25 20:32:01
    Temat: Re: Domofony w blokach i wieżowcach
    Od: Grzegorz <b...@i...pl>

    niby jak da się dorobić taką kartę ??

    ps. skoro tak domofon jazgocze x x dziennie to może w ogóle nie ma sensu
    jego zakładać ??

  • 12. Data: 2020-10-25 20:47:07
    Od: "Jacek R." <j...@w...pl>

    W dniu 25.10.2020 o 17:04, heby pisze:

    > Mam nadzieję że nie te unique albo mifare z myślnym kluczem, bo do nich
    > kopiarka na ali to kilka $ ;)
    Właśnie te dawniej unique teraz miframe bo można dodać karty miejskie,
    legitymacje studenckie i nawet chyba nowe dowody osobiste bo też z kartą
    się kłócą...

    --
    pzdr, j.r.

  • 13. Data: 2020-10-25 21:24:18
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 25.10.2020 17:04, heby wrote:

    > Mam nadzieję że nie te unique albo mifare z myślnym kluczem, bo do nich
    > kopiarka na ali to kilka $ ;)

    Myślisz, że żul dorobi sobie taką kartę "Sikaj" ;)

    --
    Mirek.

  • 14. Data: 2020-10-25 23:05:02
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...com> napisał w wiadomości

    > Kartę zawsze da się dorobić.
    > Tyle że jak rozumiem problemem dla niektórych jest kilka razy
    > dziennie jazgoczący sygnał domofonu. Bo listonosz, bo reklamy,
    > bo paczka i awizo che ktoś wrzucić, bo jakiś inny co musi
    > koniecznie wejść a tu nie mieszka.
    > I trzeba jakoś wyłączyć urządzenie lub przynajmniej jego dzwonek.

    Zwłaszcza, gdy się mieszkało pod "jedynką" (generalnie - pierwszym
    numerem w klatce). Nie mogą ww. dzwonić do innych?

    Arek

  • 15. Data: 2020-10-26 10:28:53
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-25 o 23:05, Arek pisze:

    > Zwłaszcza, gdy się mieszkało pod "jedynką" (generalnie - pierwszym
    > numerem w klatce). Nie mogą ww. dzwonić do innych?

    Pod ostatni dzwonią równie często. Wiem to z własnego doświadczenia.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2020-10-26 10:31:46
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-25 o 20:32, Grzegorz pisze:

    > niby jak  da się dorobić taką kartę ??

    Tak samo jak producent czy monter domofonu.
    Kupujesz w sklepie i programujesz.

    > ps. skoro tak domofon jazgocze x x dziennie to może w ogóle nie ma sensu
    > jego zakładać ??

    Większości mieszkańców domofon jednak odpowiada.
    Problemy z nim mają głownie ci którzy cały czas w domu siedzą.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2020-10-26 11:10:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/10/2020 12:22, PiteR wrote:
    > in <news:5f956b1c$0$537$65785112@news.neostrada.pl>

    > i co nie zbiera wtedy dzwiekow z mieszkania?

    Nowsze maja jakis limit czasu na rozmowe i nie mozna zobie podniesc
    sluchawki i gadac do kogos na dole jak sie nie zostalo wczesniej wywolanym.

  • 18. Data: 2020-10-26 11:14:18
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/10/2020 15:58, RadoslawF wrote:

> [...]
    > koniecznie wejść a tu nie mieszka.
    > I trzeba jakoś wyłączyć urządzenie lub przynajmniej jego dzwonek.

    Nie wiem jak w innych rejonach ale w Gdyni spoldzielnie i wspolnoty maja
    zaprogramowane uniwersalne kody otwierajace drzwi dla Policji i wlasnie
    listonoszy. W UK na domofonach na nowszych osiedlach jest guzik "Trade",
    ktory otwiera drzwi pomiedzy np. 7.30 i 15.30.

  • 19. Data: 2020-10-26 12:16:09
    Od: "Jacek R." <j...@w...pl>

    W dniu 25.10.2020 o 21:24, Mirek pisze:

    > Myślisz, że żul dorobi sobie taką kartę "Sikaj" ;)

    Raczej nikt poza ludźmi z branży lub majsterkowiczami z grupy nie
    znajdzie zapału na takie akcje.
    Dla przeciętnego Kowalskiego jest to nie osiągalne...

    --
    pzdr, j.r.

  • 20. Data: 2020-10-26 15:36:18
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-10-25 o 12:52, pytający pisze:

    > Według mnie, domofony znacznie ograniczają dostęp do klatki osobom postronnym, np.
    w celu zrobienia siku.
    > Ale prawda jest taka że jak będzie komuś bardzo zależało żeby wejść to i tak
    wejdzie.
    > Pomimo to, uważam że domofony mają więcej zalet niż wad.

    Miałem wpaść do najemców z aneksem. Zapytałem o kod do domofomu, bo po
    roku mi się zapomniał, a oni, że nie korzystają z tego co im podałem
    tylko ze standardowego pożarowego: 0000 działającego podobno wszędzie.
    P.G.