  • 1. Data: 2009-07-03 10:37:36
    Temat: Domyślna przeglądarka w E63
    Od: "phungus" <p...@g...pl>

    Witam serdecznie,

    Mam pytanie, jak można zmienić domyślną przeglądarkę internetową w Nokii E63.
    Chodzi mi o to, żeby po 'kliknięciu' w ikonę Internet uruchamiała się
    OperaMini, zamiast tej systemowej-nokiowej przeglądarki. Czy jest taka możliwość ?

    Pozdrawiam,
    ph.

  • 2. Data: 2009-07-04 20:23:05
    Temat: Re: Domyślna przeglądarka w E63
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > OperaMini, zamiast tej systemowej-nokiowej przeglądarki. Czy jest taka możliwość ?

    jasne ze jest, mozesz sobie ustawic dowolny skrot do dowolnego
    programu na pulpicie.

  • 3. Data: 2009-07-04 20:39:58
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    BearBag pisze:

    > jasne ze jest, mozesz sobie ustawic dowolny skrot do dowolnego
    > programu na pulpicie.

    Moment. To chodzi o zwykły skrót czy o domyślną
    przeglądarkę. Bo to dwie różne rzeczy. Domyślna przeglądarka
    w systemie to taka, kiedy wszystkie linki i wszystkie
    potrzeby będą właśnie szły przez tą która określimy. Czy tak
    można zrobić w E63?

    --
    pzdr, Piotr M

  • 4. Data: 2009-07-06 06:25:02
    Od: " phungus" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr M <x...@x...xx> napisał(a):

> [...]

    Wiem, ale nie o to tu chodzi.

    > Domyślna przeglądarka
    > w systemie to taka, kiedy wszystkie linki i wszystkie
    > potrzeby będą właśnie szły przez tą która określimy. Czy tak
    > można zrobić w E63?

    Dokladnie to mam na mysli... Klikam link (url) i uruchamia sie OperaMini.

    Pozdrawiam,
    ph.