  • 1. Data: 2012-11-08 11:21:26
    Temat: Dotychczasowe wykorzystanie budżetu IT
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Czy mogę prosić o informacje o dotychczasowego wykorzystania mojego
    budżetu na ten rok?

    Pozdrawiam
    Maciej Dobosz

  • 2. Data: 2012-11-08 12:16:57
    Temat: Re: Dotychczasowe wykorzystanie budżetu IT
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 8 Nov 2012 11:21:26 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz
    <b...@j...org.pl> wrote:

    >Czy mogę prosić o informacje o dotychczasowego wykorzystania mojego
    >budżetu na ten rok?

    Nie posiadamy takiej informacji :)

    WAM

  • 3. Data: 2012-11-08 13:16:30
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-11-08, o godz. 12:16:57
    WAM <n...@n...nopl.pl> napisał(a):

    > Nie posiadamy takiej informacji :)

    Nie tu poszło gdzie miało iść. ;-)
    Cancel po odpowiedzi nie działa.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2012-11-08 15:17:45
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Nie tu poszło gdzie miało iść. ;-)
    > Cancel po odpowiedzi nie działa.

    Prawie 1h mineła do odpowiedzi, refleks już nie ten :)