    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Dotyczy niedawnego tematu Toshiba External
    Date: Sat, 10 Sep 2022 21:04:43 +0200

    Proponowaliście mi podłączenie dysku przenośnego Toshiba External USB
    3.0 do innego komputera.
    Byłam u koleżanki i sprawdziłam na jej komputerze i
    telewizorze-monitorze."Wzięłam" jej zmieniłam literę dysku z H na J i
    mój dysk z dwoma partycjami sie pokazał z dwoma partycjami. Nic więcej
    nie mogłam zrobić, bo nie mam uprawnień do jej komputera, zresztą ona ma
    inny system zainstalowany. Myślałam, że chociaż sobie skopiuję na
    pendriva jeden folder, ale nic z tego.
    Pozostaje mi tylko komuś zaplacić za naprawę tego dysku, ale dysku
    nigdzie nie zostawię i musiałoby to być robione przy mnie.
    Dzięki.

    --
    animka