  • 1. Data: 2022-09-10 21:04:43
    Temat: Dotyczy niedawnego tematu Toshiba External
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Proponowaliście mi podłączenie dysku przenośnego Toshiba External USB
    3.0 do innego komputera.
    Byłam u koleżanki i sprawdziłam na jej komputerze i
    telewizorze-monitorze."Wzięłam" jej zmieniłam literę dysku z H na J i
    mój dysk z dwoma partycjami sie pokazał z dwoma partycjami. Nic więcej
    nie mogłam zrobić, bo nie mam uprawnień do jej komputera, zresztą ona ma
    inny system zainstalowany. Myślałam, że chociaż sobie skopiuję na
    pendriva jeden folder, ale nic z tego.
    Pozostaje mi tylko komuś zaplacić za naprawę tego dysku, ale dysku
    nigdzie nie zostawię i musiałoby to być robione przy mnie.
    Dzięki.

    --
    animka

  • 2. Data: 2022-09-11 01:05:48
    Temat: Re: Dotyczy niedawnego tematu Toshiba External
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Sep 2022 21:04:43 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > Pozostaje mi tylko komuś zaplacić za naprawę tego dysku, ale dysku
    > nigdzie nie zostawię i musiałoby to być robione przy mnie.

    Możesz to jeszcze raz napisać po polsku?

    Podpinałaś pod dwa urządzenia, czyli:
    1/ komputer
    2/ smart tv
    ?

    Po co zmieniałaś literki swojego dysku na obcym sprzęcie? Czemu to miało
    służyć?
    Literki, to zmieniałaś chyba na komputerze, nie ma tv - bo tam jest raczej
    jakiś android lub linux, a one mają punkty montowań a nie literki.
    Co to znaczy "inny system"? Jaki?
    Dlaczego nie mogłaś skopiować na pendrive? Jakieś komunikaty błędów?

    Kilka lat temu proponowałem Ci bezpłatną pomoc, bo dość często bywałem w
    Twoich okolicach.
    Dwukrotnie.
    Dwukrotnie mnie zwyzywałaś, więc kolejny raz już proponować nie zamierzam.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2022-09-11 12:45:55
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 10.09.2022 o 21:04, Animka pisze:
> [...]
    > Pozostaje mi tylko komuś zaplacić za naprawę tego dysku, ale dysku
    > nigdzie nie zostawię i musiałoby to być robione przy mnie.

    Napiszesz wreszcie jaki windows masz na tym swoim komputerze?
    Bo np. gubienie literek partycji dusków przenośnych w w10 to
    znana przypadłość i w sieci masz opis jak to obejść.

    Kopiowanie z USB(dysk) na USB(pendrajw) to kiepski pomysł.
    Jak już to najpierw z dysku przenośnego na dysk w kompie
    a potem z kompa na pendrajwa.