  • 1. Data: 2010-07-13 16:04:29
    Temat: Dr 125 nie wchodzi na obroty
    Od: lukasz502 <lukaszszczepaniak1994@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam wszystkich .
    Jestem posiadaczem suzuki dr 125 97r , mam problem bo silnik nie chce się
    zbierać na obroty gdy jest ciepły (jak jest zimny to jest ok) dodam że w
    silniku jest nowy tłok i zawory , a wałek rozrządu i krzywki ok . Jak
    wykręcę świecę to jest cała czarna i ma przebicie , jak zakładam nową to
    po chwili to samo

    Z góry dziękuje za pomoc

  • 2. Data: 2010-07-13 16:09:54
    Temat: Re: Dr 125 nie wchodzi na obroty
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 13 Jul 2010 16:04:29 +0000 (UTC), lukasz502
    <lukaszszczepaniak1994@_NOSPAM_o2.pl> wrote:

    > wykręcę świecę to jest cała czarna i ma przebicie , jak zakładam nową to
    > po chwili to samo

    Za bogato.

    r.
    _____________

  • 3. Data: 2010-07-13 17:04:45
    Od: lukasz502 <lukaszszczepaniak1994@_NOSPAM_o2.pl>

    Robert Rędziaknapisal

    > Za bogato.

    > r.

    więc co zrobić (iglica jest na drugim rowku od góry) jest to gażnik
    podciśnieniowy

  • 4. Data: 2010-07-13 20:16:45
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 13 Jul 2010 17:04:45 +0000 (UTC), lukasz502
    <lukaszszczepaniak1994@_NOSPAM_o2.pl> wrote:

    > więc co zrobić (iglica jest na drugim rowku od góry) jest to gażnik
    > podciśnieniowy

    Na początek sprawdziłbym ssanie, ustawienie wolnych obrotów,
    potem dysze, skoro iglica jest w porządku.

    r.
    _____________

  • 5. Data: 2010-07-13 20:52:41
    Od: lukasz502 <lukaszszczepaniak1994@_NOSPAM_o2.pl>

    > Na początek sprawdziłbym ssanie, ustawienie wolnych obrotów,
    > potem dysze, skoro iglica jest w porządku.

    Stwierdziłem że dopóki chodzi na ssaniu to się wkręca na obroty a później
    jak się wyłączy to chodzi na wolnych i się nie wkręca , a gdy dokładam
    gazu to kopci

  • 6. Data: 2010-07-14 11:07:11
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lukasz502" <lukaszszczepaniak1994@_NOSPAM_o2.pl> napisał w
    wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    > Stwierdziłem że dopóki chodzi na ssaniu to się wkręca na obroty a później
    > jak się wyłączy to chodzi na wolnych i się nie wkręca , a gdy dokładam
    > gazu to kopci

    filtr powietrza ok ?

    pozdro
    blur

  • 7. Data: 2010-07-15 07:27:14
    Od: lukasz502 <lukaszszczepaniak1994@_NOSPAM_o2.pl>

    > filtr powietrza ok ?

    Filtr był brudny więc go wyczyściłem i się trochę poprawiło teraz
    stopniowo wkręca się na obroty .

    A co z problemem przebicia na świecy może to cewka ???

  • 8. Data: 2010-07-16 13:23:51
    Od: lukasz502 <lukaszszczepaniak1994@_NOSPAM_o2.pl>

    motor zrobiony obnizyłem poziom paliwa w gażniku , wymieniłem cewkę ,
    założyłem irydową świecę . teraz chodzi idealnie na każdych obrotach .

    Wielkie DZIĘKI za pomoc
    POZDRO