  • 11. Data: 2010-01-05 11:26:28
    Temat: Re: DreamBox 500-s
    Od: haine <h...@d...pl>

    On Tue, 5 Jan 2010 12:21:09 +0100, "Cezar" <c...@B...pl> wrote:

    >jakiego image uzywasz?

    PLi, na Gemini chodziło tak samo.

    haine

  • 12. Data: 2010-01-05 11:33:03
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    haine pisze:

    > Ja mam podmountowane katalogi udostępnione przez sambę pod linuksem i
    > działa.
    >
    > haine

    też tak chciałem, ale wywalał błąd. sprawdze wieczorem i napisze jak
    ja ustawiam, pewnie jakiś czeski bład

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 13. Data: 2010-01-05 11:35:20
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    Użytkownik "haine" <h...@d...pl> napisał w wiadomości

    > PLi, na Gemini chodziło tak samo.

    Skoro tak to sie kajam. Mnie sie nigdy nie udalo tego uruchomic. Nawet
    wszystkie tutoriale opisuja jak JTZ za pomocą ngrab. Wiem ze taka
    funkcjonalonsc byla dostepna tylko w DM7000+ i w tych z enigma 2. Nie
    omieszkam sprawdzić jak wróce do domu.

    c.

  • 14. Data: 2010-01-06 09:17:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cezar pisze:
    > jesli chcesz podmontowac udzial windowsowy to uzyj protokolu CIFS. Pamietaj
    > zeby udostepnic go a windowsie i dac pelne prawa do tego udzialu dla
    > uzytkownika ktorego uzywasz.
    > Jednak tak jak napisalem wczesniej - ZTCW nie bedziesz mogl nagrywac
    > bezposrednio na ten udzial.
    > Włączenie nagrywania w DM500 powoduje wysyłanie stream'a, którego mozesz
    > odebrac i nagrac za pomocą ngrab

    nie miałeś problemów z odpaleniem programu ngram

  • 15. Data: 2010-01-06 12:46:21
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    > nie miałeś problemów z odpaleniem programu ngram

    robilem to bardzo dawno temu.... i to dzialałało. Teraz DM poszedl do
    sypialni jako rezerwowy ...bo nastała era HD.
    moze sprobuj jednak z ta siecią - Haine twierdzi ze to działa.

    c.

  • 16. Data: 2010-01-07 12:37:51
    Od: "jacek wilczek" <j...@n...wilczek.biz>

    > w temacie.
    > mam problem z zamontowaniem dysku sieciowego do nagrywania,
    > oraz jaki program służy do dzielenia uprawnień
    wystaw sobie dysk po NFS i podepnij jest w gemini zakładka lub z "palca"
    np:

    mount -t nfs -o rw,rsize=8192,wsize=8192,soft,tcp,nolock
    192.168.1.1:/nazwadysku /mnt/hdd

    --
    jacek

  • 17. Data: 2010-01-08 22:41:38
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "haine" <h...@d...pl> wrote in message

    > PLi, na Gemini chodziło tak samo.

    Witam,

    Mialem gemini i za cholere nie moglem sie doszukac opcji nagrywania.
    Wrzucilem PLi .. i o dziwo tez nie znalazlem.
    Okazuje sie ze moj pilot nie przełącza w tryb PVR pod przyciskiem Video.
    Dopiero z poziomu Web Remote udało się uruchomić nagrywanie.
    Niestety jest problem - dzwiek nagrywa płynnie ale obraz bardzo tnie.
    Probowalem po NFS i SMB - na obu tak samo. Siec dziala ok. z drugiego kompa
    uzyskuje transfery ok 10MB/s.
    Masz jakies sugestie?

    c.

  • 18. Data: 2010-01-09 08:53:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 08.01.2010 23:41, Cezar pisze:

> [...]
    > Niestety jest problem - dzwiek nagrywa płynnie ale obraz bardzo tnie.
    > Probowalem po NFS i SMB - na obu tak samo. Siec dziala ok. z drugiego

    podaj strone z softem i szybki sposób na wgranie softu i listy

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 19. Data: 2010-01-09 12:02:05
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    > podaj strone z softem i szybki sposób na wgranie softu i listy

    http://www.pli-images.org/downloads.php?cat_id=11

    wgrywalem dreamup -em , liste znajdziesz na laki a wgrasz dreamboxedit.

    c.

  • 20. Data: 2010-01-09 14:29:18
    Od: haine <h...@d...pl>

    On Fri, 8 Jan 2010 22:41:38 -0000, "Cezar" <c...@B...pl> wrote:

    >Mialem gemini i za cholere nie moglem sie doszukac opcji nagrywania.
    >Wrzucilem PLi .. i o dziwo tez nie znalazlem.
    >Okazuje sie ze moj pilot nie przełącza w tryb PVR pod przyciskiem Video.

    Mój pilot nie ma nawet przycisku Video, nagrywanie włącza wciskając 2x
    przycisk HELP.

    >Dopiero z poziomu Web Remote udało się uruchomić nagrywanie.
    >Niestety jest problem - dzwiek nagrywa płynnie ale obraz bardzo tnie.

    Z tym przycinaniem przy nagrywaniu po sieci w DM500 niestety już tak
    jest. Mi w każdym razie przycina na tyle rzadko, że przy nagrywaniu
    czegoś do obejrzenia na potem zbytnio to nie przeszkadza.

    haine