  • 1. Data: 2009-10-07 19:50:25
    Temat: Drgania kierownicy w zakrętach...
    Od: trud <t...@o...eu>

    Czasami jak z jakiegoś powodu odpuszczę gaz w zakręcie to zaczyna mi
    nieprzyjemnie drgać kierownica. W sensie kołem trzepie na boki.
    Czy to normalne zachowanie? Bo mam wrażenie że coś jest nie tak.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 2. Data: 2009-10-07 20:34:38
    Temat: Re: Drgania kierownicy w zakrętach...
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 7 Paź, 21:50, trud <t...@o...eu> wrote:
    > Czasami jak z jakiegoś powodu odpuszczę gaz w zakręcie to zaczyna mi
    > nieprzyjemnie drgać kierownica. W sensie kołem trzepie na boki.
    > Czy to normalne zachowanie? Bo mam wrażenie że coś jest nie tak.

    Opona w normie (bieżnik)? Ciśnienie też?

    --
    Artur

  • 3. Data: 2009-10-07 20:52:49
    Od: Tekus <t...@t...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > Opona w normie (bieżnik)? Ciśnienie też?
    >
    > --
    > Artur
    Prawdopodobnie luzy na łożyskach w główce ramy.

    --
    Tekus
    R1200GS

  • 4. Data: 2009-10-07 20:54:04
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Wed, 7 Oct 2009 13:34:38 -0700 (PDT), Artur Zabroński napisał(a):

    > Opona w normie (bieżnik)? Ciśnienie też?

    Bieżnik w normie. Z ciśnieniem bywa różnie. Z reguły raz na tydzień muszę
    dopompować.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 5. Data: 2009-10-07 20:59:03
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Wed, 07 Oct 2009 22:52:49 +0200, Tekus napisał(a):

    > Prawdopodobnie luzy na łożyskach w główce ramy.

    Biorę przednie koło miedzy nogi. Łapię przedni widelec i próbuję nim
    ruszać. Do przodu, do tyłu. Nic nie czuję. Wszystko wydaje się sztywne.
    Jak to jeszcze sprawdzić?

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 6. Data: 2009-10-07 21:13:53
    Od: Mad <r...@w...pl>

    usiądź na moto, bez kosy, wciśnij mocno przedni hebel i napieraj na
    kierownicę bujając przodem w dół i górę. jeśli usłyszysz powtarzalny
    stuk z okolic ŁGR to łożysko pewnie jest do wymiany.

  • 7. Data: 2009-10-08 05:19:56
    Od: n...@s...com

    On Wed, 7 Oct 2009 22:54:04 +0200, trud <t...@o...eu> wrote:

    >Bieżnik w normie. Z ciśnieniem bywa różnie. Z reguły raz na tydzień muszę
    >dopompować.

    Sprawdz lozyska kol.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 8. Data: 2009-10-08 09:00:35
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    trud <t...@o...eu> wrote:

    > Czasami jak z jakiegoś powodu odpuszczę gaz w zakręcie to zaczyna mi
    > nieprzyjemnie drgać kierownica. W sensie kołem trzepie na boki.
    > Czy to normalne zachowanie? Bo mam wrażenie że coś jest nie tak.

    Pogooglaj za shimmy.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL & Suzuki GSX 750F
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D

  • 9. Data: 2009-10-08 09:32:08
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 8 Paź, 11:00, g...@n...invalid (Adam Wysocki)
    wrote:

    > Pogooglaj za shimmy.

    Wszyscy wiedzą co to shimmy ale owe może mieć wiele powodów do
    występowania (opony, ciśnienie, łożyska).

    --
    Artur

  • 10. Data: 2009-10-08 11:50:18
    Od: beata <b...@g...com>

    On Oct 8, 10:32 am, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Wszyscy wiedzą co to shimmy ale owe może mieć wiele powodów do
    > występowania (opony, ciśnienie, łożyska).

    An na przyklad polki nie calkiem rowne? zly olej w lagach?
    Mi tez lata i lozysko mam nowiutkie, w kolach tez. Sam sie glowie co
    moze byc.
    Podejrzewam wlasnie polki i lagi.