  • 161. Data: 2020-10-25 17:42:41
    Temat: Re: Drganie liter na ekranie
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 24.10.2020 o 15:32, RadoslawF pisze:

    > Ilu ludzi mu podlegało?
    >

    > Ppozdrawiam

    Nie prościej przyznać że teza o tym że kadra kierownicza państwowych
    firm musiała być rozdzielana z listy partyjnej to jednak wierutna bzdura?

  • 162. Data: 2020-10-26 10:12:42
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-25 o 17:42, trybun pisze:

    > Nie prościej przyznać że teza o tym że kadra kierownicza państwowych
    > firm musiała być rozdzielana z listy partyjnej to jednak wierutna bzdura?

    Nie.
    Bo to zależało od rangi "kierownika" a ta częściowo zależała
    od ilości podległego personelu.
    W typowym dużym (pięć grup) przedszkolu kierowniczce podlegało
    około 25 osób. Próbuje ustalić ilość personelu w twoim przykładzie.
    Odpowiesz na pytanie "ilu ludzi mu podlegało"?

    Pozdrawiam

  • 163. Data: 2020-10-28 11:15:30
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 26.10.2020 o 10:12, RadoslawF pisze:

> [...]
    > około 25 osób. Próbuje ustalić ilość personelu w twoim przykładzie.
    > Odpowiesz na pytanie "ilu ludzi mu podlegało"?

    A ja myślę że dla swojej tezy wymyślasz na poczekaniu argumenty.
    Odpowiadając na pytanie - nie wiem dokładnie - dział którym zawiadywał
    był rozrzucony po całych zakładach, składały się na niego dwie
    acetylenownie, tlenownia, dwie maszynownie sprężarek, i spory warsztat
    naprawczy, wszystko (za wyjątkiem warsztatu) pracujące w systemie
    trzyzmianowym, tak więc lekko  liczyć należy co najmniej
    trzydziestoosobową załogę.

  • 164. Data: 2020-10-28 11:35:17
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-28 o 11:15, trybun pisze:

> [...]
    > naprawczy, wszystko (za wyjątkiem warsztatu) pracujące w systemie
    > trzyzmianowym, tak więc lekko  liczyć należy co najmniej

    Nic na poczekaniu nie wymyślam, jestem po prostu ciekaw rangi
    tego kierownika.

    Pozdrawiam

  • 165. Data: 2020-10-29 20:34:05
    Temat: Re: Drganie liter na ektanie
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ostatnia nowina o nieuprawnionym podniesieniu abo przez UPC:
    "UOKiK podjął decyzję - UPC musi zwrócić pieniądze z podwyżek opłat za internet"
    www.komputerswiat.pl/aktualnosci/wydarzenia/uokik-po
    djal-decyzje-upc-musi-zwrocic-pieniadze-z-podwyzek-o
    plat-za-internet/96b7qrp

    -----

  • 166. Data: 2020-10-31 13:18:37
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 28.10.2020 o 11:35, RadoslawF pisze:

    > Nic na poczekaniu nie wymyślam, jestem po prostu ciekaw rangi
    > tego kierownika.
    >

    > Pozdrawiam

    No i jak go zakwalifikujesz wg swojej taryfy?

  • 167. Data: 2020-10-31 15:55:34
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-31 o 13:18, trybun pisze:

    > No i jak go zakwalifikujesz wg swojej taryfy?

    Jeśli podałeś prawdziwą liczbę to tak ciut wyżej (o 5 osób)
    od kierowniczki przedszkola. Czyli faktycznie mogło nie być wymogu
    członkowstwa.

    Pozdrawiam

  • 168. Data: 2020-10-31 22:34:02
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-31 o 13:18, trybun pisze:
    (...)

    Hej!
    Ja nie w temacie, sorry.
    Od paru dni mam już nowy (używany, hahaha) monitor. Problemy się
    skończyły, ale zepsuty wzrok od tamtego monitora pozostał.

    Teraz się zastanawiam jak sie pozbyć tamtego monitora (19 cali Philips).
    On ma coś uszkodzone w gniazdku chyba.

    --
    animka

  • 169. Data: 2020-11-01 08:43:02
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-31 o 22:34, Animka pisze:

> [...]
    > skończyły, ale zepsuty wzrok od tamtego monitora pozostał.
    >
    > Teraz się zastanawiam jak sie pozbyć tamtego monitora (19 cali Philips).

    Teoretycznie trzeba by na elektro śmieci, w praktyce postaw
    koło śmietnika.

    Pozdrawiam

  • 170. Data: 2020-11-01 09:29:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jakiś duży sklep (np. Media Markt) w punkcie obsługi klienta, tam można zostawiać
    zużyty sprzęt elektroniczny.

    -----