  • 1. Data: 2023-01-05 20:21:02
    Temat: Dron wykonany ze szlifierki
    Od: a a <m...@g...com>

    https://youtu.be/p-omkIPBKn0

  • 2. Data: 2023-01-05 20:44:52
    Temat: Re: Dron wykonany ze szlifierki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Jan 2023 11:21:02 -0800 (PST), a a wrote:
    > https://youtu.be/p-omkIPBKn0

    Kiepsko wykonany jak widac, ale co sie dziwic tak poza tym - silnik
    jest silnik, rozne rzeczy moze napedzac.
    tu od razu ze sterownikiem i akumulatorami.

    Innowacyjne jest tu moze tylko niezalezny naped smigla ogonowego.
    Efekty jak widac.

    P.S. zabawki tez sa innowacyjne, np
    https://zabawkinaprezent.pl/product/15961912-helikop
    ter-rc-syma-s5h

    Dwa smigla przeciwbiezne, nie wymagaja smigla ogonowego,
    obroty realizuje sie niezaleznym sterowaniem obu smigiel glownych,
    a ogonowe sluzy do pochylania zabawki i uzyskiwania predkosci
    poziomej.

    J.

  • 3. Data: 2023-01-08 10:27:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 5 Jan 2023 20:44:52 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dwa smigla przeciwbiezne, nie wymagaja smigla ogonowego,

    Jak nie wymagają jak jest. Co to ma za znaczenie do czego służy?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2023-01-09 10:38:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 08 Jan 2023 10:27:55 +0100, Marek wrote:

    > Jak nie wymagają jak jest. Co to ma za znaczenie do czego służy?

    Ale nie jest wymagane :-)

    Ot, w taki sposob cos tam zrealizowali, mozna inaczej.

    latajaca wrózka
    https://allegro.pl/oferta/latajaca-magiczna-lalka-wr
    ozka-sterowana-reka-13011920076

    musialbym zobaczyc jak to lata ... dwa wirniki przeciwbiezne ma?

    latajaca kula
    https://allegro.pl/oferta/kula-latajaca-lewitujaca-s
    wiecaca-led-sterowana-ir-12770965982

    ta na pewno ma 2 wirniki i to dosc skomplikowane.

    I zadnych smigiel ogonowych nie ma.

    ten tez nie ma
    https://en.wikipedia.org/wiki/Kamov_Ka-50

    J.

  • 5. Data: 2023-01-09 15:49:37
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 9 January 2023 at 10:38:38 UTC+1, J.F wrote:

> [...]
    > https://allegro.pl/oferta/kula-latajaca-lewitujaca-s
    wiecaca-led-sterowana-ir-12770965982

    > ta na pewno ma 2 wirniki i to dosc skomplikowane.

    Dzieki za odpowiedzi, bo napisałem też w grupie budowanie a tam żadnego
    zainteresowania.

    A wiertarka na aku to dobry pomysl.

    Nie mamy miksera

    Zapinamy do wirtarki koncówkę i mamy mikser
    Nie mamy mlynka,
    zapinamy koncówkę i mamy mlynek

    Chcemy popływac łódką po stawie, jeziorze,
    montujemy wiertarkę z przekladnią i śrubą napędowa i pływamy, a aku ladujemy z solara

    A dalej , wentylator chłodzacy z wiertarki na aku

    Napęd do rowera z wiertarki już widziałem
    mozna dodac napęd do wózka inwalidzkiego z wiertarki itd itd.

    Myjka to garków z wiertarki na aku

    Niech ktoś poda więcej pomysłów i zrobimy coś pożytecznego w roku 2023 i
    bezpiecznego, bo napęd na aku, czyli bezpieczny.

    Pompka do wody, zraszacz, prysznic ogrodowy napędzany wiertarka na aku.

    Minikosiarka do chwastów, napędzana wiertarką na aku

    Pistolet do malowania płotu, napędzany wiertarką na aku

  • 6. Data: 2023-01-12 23:59:38
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > latajaca wrózka

    18 lat temu od epsona
    https://youtu.be/9k5rRfwrmu0 uFR
    Waga z baterią 12 g moc 3,5 W.
    Nie napisali ile czasu unosi się w powietrzu.

    Dziś kupisz drona za 5 dyszek, ale wtedy coś co latało uważano za hit.