  • 41. Data: 2024-05-13 15:59:59
    Temat: Re: Drukara laserowa
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/05/2024 13:05, ąćęłńóśźż wrote:
    > Mój Samsung zagina koperty (marszczy).
    > Nie ma znaczenia czy przebieg normalny, czy "na wylot", jeden narożnik
    > koperty zawsze wychodzi pognieciony.

    W samsungu który miałem (tez ML, bodaj 1640) wina była w źle ustawionej
    rolce końcowej papieru.

    Podczas składania drukarki jest tam ze 4 małe rolki, na sam koniec.
    jesli jedna z nich się "podwinie", to marszczy papier. Ciężko to
    zauważyć, ale łatwo poczuć, te podwinięte są twarde. Traiło mnie to
    kilka razy podczas składania drukarki, więc teraz wiem, że nalezy uważać.

  • 42. Data: 2024-05-13 20:05:37
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Nie pij już tyle ;-))

    -----

  • 43. Data: 2024-05-20 01:08:46
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 09.05.2024 o 22:13, PiteR pisze:
    > in <news:f9ssvvuw4zfq.10l7pwa9awyzh$.dlg@40tude.net>

    > kupić nową

    Sam przynosisz sprzęt ze śmietników, a Jackowi proponujesz kupno nowej.
    Stary typ drukarki używanej czy polizingowej kupionej na Allegro może
    być o wiele lepszy od tych nowych typów.

    --
    animka

  • 44. Data: 2024-05-20 01:08:55
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

  • 45. Data: 2024-05-20 01:29:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 12.05.2024 o 11:21, Trybun pisze:

    > Atramentówka sprawdzi się, trzeba tylko na taką trafić w której atrament
    > nie zasycha. I gdybyś się zdecydował to zwróć uwag na wielofunkcyjne
    > Canony serii MP, mam taka kilkunastoletnią, używana kilka razy w roku i
    > zero problemów z zasychaniem atramentu. Warunkiem oczywiście oryginalny
    > atrament, a to niestety kosztuje, ale chyba i tak wyjdzie taniej i
    > bardziej uniwersalnie niż zakup laserówki. Dodam że w moim
    > zapotrzebowaniu tusz startowy wystarczył na prawie 6 lat użytkowania.

    Ja kupuję na Allegro tusze (4 kolory) w cenie od 20-40 zł. Nic nie zasycha.
    Jakby nawet zaschło to w programie do drukarki są specjalne opcje
    czyszczenia itd.itd.

    --
    animka

  • 46. Data: 2024-05-20 14:15:17
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 10.05.2024 12:17, heby wrote:
    [...]
    > Cokolwiek sprawnego za 50-100zł z okolicznego OLXa.
    >
    > Niska cena zagwarantuje, że jest stara. A to zagwarantuje że toner jest
    > tani. A to zagwarantuje, że jak się popsuje, to nie będzie szkoda.
    Tani? O ile da się go kupić. Mam HP LJ5M, rok produkcji 1995, kupiłem ją
    w 2005, do tej pory jak najbardziej sprawna. Niedawno rozglądałem się za
    tonerem na Allegro - brak, ale fakt, ze zbytnio do szukania się nie
    przykładałem.

    Kolejna sprawa to to, że pod Win10 nie ma już do niej sterowników - aby
    coś wydrukować, muszę odpalić pod VBoksem kopię mojego starego PC z
    WinXP. :-) Zaczynam rozglądać się za czymś kolorowym i z dupleksem...

  • 47. Data: 2024-05-20 14:34:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-20, JDX <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > coś wydrukować, muszę odpalić pod VBoksem kopię mojego starego PC z
    > WinXP. :-) Zaczynam rozglądać się za czymś kolorowym i z dupleksem...

    Nie ma sterowników pod W10 dla pcl?
    https://asia.canon/en/support/0100802104

    --
    Marcin

  • 48. Data: 2024-05-20 14:55:16
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/05/2024 14:15, JDX wrote:
    > Tani? O ile da się go kupić.

    Rada, którą wyciałeś zupełnie przypadkowo z mojej wypowiedzi, dotyczyła
    zerknięcia najpirw po ile jest toner do drukarki.

    Więc masz pecha, nie zrobiłeś tego odpowiednio wcześniej.

    > Kolejna sprawa to to, że pod Win10 nie ma już do niej sterowników - aby
    > coś wydrukować, muszę odpalić pod VBoksem kopię mojego starego PC z
    > WinXP. :-) Zaczynam rozglądać się za czymś kolorowym i z dupleksem...

    To dziwne, bo z kilku drukarek laserowych HP z poprzedniego wieku, dało
    się drukować przez HP Universal Printing pod win11. Drukuje tak do
    dzisiaj. Najstarsza moje drukarka, jaka działała pod win10, to bodaj
    LJ2200. Starszej, za czasów win10, nie miałem.

  • 49. Data: 2024-05-25 12:38:01
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 11 maj 2024 o 23:00, Adam pisze:

    > A co Cię dziwi?
    > LAN aby sporadycznie wydrukować ze smartfona, teblety, czy jak

    Kilka razy tak drukowałem -- by sprawdzić...

    > gośćprzyjdzie ze swoim laptokiem (albo smartfonem albo tabletem).

    Ogólnie sporadycznie a szczególnie z cudzego? -- chyba można bez LAN.

    > A dupleks aby nie marnować papieru.

    Ręcznie nie można odwrócić kartki?

    > Poza tym ostatnią drukarkę bez dupleksu to sprzedałem już tak dawno, że nie
    > pamiętam, kedy - pewnie zdecydowanie więcej, niż kilka lat temu. Klienci
    > już chcą tylko z dupleksem. Nawet faktury (bo jeszcze rzadko, ale się
    > spotyka papierowe) to tłuką też w dupleksie.

    Spotyka? -- efaktury to dziwolągi a ustrukturyzowane chyba od
    wiosny 2026 roku.... Ciekawe, czy KSeF pozwoli łatwo odliczyć
    VAT od chińskich zaqpów...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 50. Data: 2024-05-25 13:36:17
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 12 maj 2024 o 01:05, nadir pisze:

    > A to się jakoś wyklucza?

    Zarówno LAN kosztuje jak i Duplex -- raczej wysokie koszty druku
    nie pasują do sporadyczności... Do sporadycznego drukowania nie
    tylko nie potrzeba LAN i Duplexu, ale nawet nie jest potrzebna
    drukarka -- sporadyczny druk można komuś zlecić... Drukowanie
    kosztuje: zaqp urządzenia, papieru i tonerów albo atramentów
    bądź tuszów; miejsce pod drukarkę, papier itd.; elektryczne
    zasilanie i (w tym wypadku) LAN; czas na pielęgnację softu
    i drukarki... Do zabicia nudy warto, ale ogólnie chyba do
    sporadycznego drukowania drukarka nie nadaje się...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s