  • 1. Data: 2012-06-12 20:32:58
    Temat: Drukarka Brother DCP-J925DW
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Mam taką drukarkę i kończą mi się startowe tusze oryginalne LC1220 i mam
    pytanie czy zamienniki te tańsze są bezpieczne bo naczytałem się o
    uszkodzeniu głowicy. W sklepie gdzie kupowałem drukarkę polecano mi tusze
    active jet i zapewniano że wszyscy na tym jadą bez żadnych problemów ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-06-13 00:14:35
    Temat: Re: Drukarka Brother DCP-J925DW
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-06-12 20:32, Marek pisze:
    > Mam tak? drukarke i koncz? mi sie startowe tusze oryginalne LC1220 i mam
    > pytanie czy zamienniki te tansze s? bezpieczne bo naczyta?em sie o
    > uszkodzeniu g?owicy. W sklepie gdzie kupowa?em drukarke polecano mi tusze
    > active jet i zapewniano ?e wszyscy na tym jad? bez ?adnych problemów ?
    > Pozdrawiam

    Ja używam chyba najtańszych z allegro (10sztuk za 35zł) z przerwami po 2
    tygodnie i więcej od roku, na razie zero problemów. Ani razu nie było
    nawet potrzeby dodatkowego czyszczenia dysz.